וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסרביה מדווחים: "פיינל פור האדריאטית - בתל אביב"

7.6.2011 / 10:25

על פי הדיווח, העונה תחל ב-8 באוקטובר. השלב המכריע יתקיים ב-7-8 באפריל, שנופל על ערב פסח, או ב-21-22 באותו חודש. בלאט על החלטות המנהלת: "פוגעות בעיקר בנו"

בסרביה מדווחים היום (שלישי) כי התקבלה החלטה סופית לפיה הפיינל פור של הליגה האדריאטית יתקיים בתל אביב. עם הצטרפותה של מכבי תל אביב לליגה, אחת הסוגיות שעלו על הפרק הוא אירוח האירוע שמקנח את העונה, כאשר אירוח הפיינל פור בארץ עמד כאפשרות ריאלית. כעת כאמור מדווחים בסרביה כי ראשי הליגה החליטו שהמשחקים יתקיימו ביד אליהו.

במכבי תל אביב אומרים כי בתחילת החודש הבא אמורה להיערך פגישה בין הצדדים, שבה יסוכמו כל הפרטים.

העונה עצמה של הליגה האדריאטית תחל ב-8 באוקטובר, כאשר המחזור האחרון ייערך ב-17 במרץ. לגבי תאריכי הפיינל פור, עדיין קיימת התלבטות כאשר האפשרויות הן לקיימו ב-7 וב-8 לאפריל, תאריכים שנופלים על ערב פסח, או ב-21 עד ה-22 לאפריל. במסגרת הליגה ישתתפו לובליאנה, נובו מסטו, דומז'לה, לאשקו (סלובניה), פרטיזן בלגרד, ורסאץ', רדניצ'קי, ז'לז'ניק (סרביה), שירוקי (בוסניה והרצגובינה), בודוצ'נוסט (מונטנגרו), זאגרב, צ'דביטה, ציבונה זאגרב (קרואטיה) ומכבי תל אביב.

כידוע, בתום העונה האחרונה קיבלו הצהובים הצעה להצטרף לליגה האדריאטית, כאשר על פי הדיווחים היא תקבל מענק של שני מיליון דולר. עם הצטרפותה, תצטרך מכבי תל אביב להתמודד עם לוח זמנים צפוף, כשבמהלך העונה היא תשחק בשלוש מסגרות ולשם כך תצטרך לעבות את הסגל.

בלאט: "החלטות המנהלת פוגעות בעיקר במכבי"

במכבי תל אביב לא אהבו את החלטות מנהלת הליגה לפיהן החוק הרוסי מבוטל וכל קבוצה תוכל לרשום ארבעה זרים לטופס המשחק בליגת העל. המאמן דיוויד בלאט התייחס להחלטה ואמר: "כל קבוצה שתשחק באירופה תיפגע מזה, אבל זה פוגע במיוחד במכבי תל אביב. כל הזמן צריך לשחק בהרכבים שונים, זה פוגע במרקם של הקבוצה. המצב הזה בהחלט לא שגרתי, במיוחד אם משווים זאת לכל הליגות והקבוצות הגדולות באירופה. נכון שבחלק מהליגות יש מגבלות על מספר האמריקאים למשל, אבל בגלל חוק בוסמן אין מגבלה ענקית בקשר למספר זרים, עלינו זה מקשה ופוגע".

המאמן התייחס גם לעזיבתו של צ'אק אידסון ואמר: "דיברנו עם צ'אק והבענו את הרצון שהוא יישאר. הסיבה שהוא עזב היתה רק בשל ההיבט הכלכלי. במצב שנוצר לא היה שום ספק שהוא ילך, בגלל שהסכומים שהוא יקבל וההבדלים הם מהותיים. אתה עובד עם שחקנים, הם עוזרים לך ואתה עוזר להם. בסופו של דבר הם מתקדמים באיזשהו מובן, לאו דווקא התקדמות מקצועית כי מקבוצה גדולה בה הוא שיחק העונה, הוא יעבור כנראה לקבוצה גדולה אחרת. מבחינה כלכלית הוא יתקדם באופן מהותי. מכיוון שהוא עשה לנו רק טוב ונתן לנו המון אני יכול רק לשמוח עבורו, אם וכאשר הוא יחתום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully