וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: אלאנו ולוקאס בדרך להרכב ברזיל

מאנו מנזס מתכנן שני שינויים לקראת פרגוואי (22:00, 5+ לייב): "נהיה זהירים". ניימאר: "חייבים שער, גם עם הבטן"

אחרי ה-0:0 המאכזב והיכולת האומללה במשחק הפתיחה מול ונצואלה, הסלסאו ינסו להותיר רושם מעט יותר חיובי במשחק השני בבית ב', מול פרגוואי. הילדים של מאנו מנזס הבטיחו הרבה והעולם מצפה לראות מהם להטוטים, יכולת ושערים שיקרבו את ברזיל לרבע הגמר.

קופה אמריקה 2011: כל הדיווחים

מנזס אמור לערוך שני שינויים בהרכב שלוקאס ואלאנו יפתחו על חשבון רוביניו וראמירס. "אנחנו חושבים רק על ניצחון", אמר המאמן. "פרגוואי נבחרת קשה ונצטרך להיות זהירים".

למרות התוצאה הרעה, שחקני ברזיל הפגינו השבוע ביטחון רב ביכולתם לנצח ולהמשיך עד זכייה בקופה. "אנחנו לא תמיד מנסים לעשות את המהלך היפה", טען ניימאר. "אנחנו רוצים להבקיע ושער זה שער לא משנה אם הוא מובקע עם הרגל או עם הבטן. נגד ונצואלה הגענו למצבים ולא הבקענו ואנחנו חייבים לעשות את זה מול פרגוואי".

גם פרגוואי מגיעה למשחק לאחר 0:0 מאכזב במשחקה מול אקוואדור, כשהחלוצים רוקה סנטה קרוז ולוקאס באריוס נראו אומללים ובודדים למורת רוחה של לאריסה ריקלמה. למרות זאת, המאמן חרארדו מרטינו הבטיח כדורגל התקפי: "לא נוותר על הכוונה לתקוף ולנסות לנצח. אנחנו פוגשים את אחת המועמדות לזכייה, נבחרת שיש לה הרבה שחקנים שיכולים לפגוע בנו. אחרי המשחק הזה נדע איפה אנחנו עומדים".

אגב, בארבעת המפגשים האחרונים בין הנבחרות ניצחה כל אחת פעמיים. התיקו האחרון ביניהן היה במרץ 2004 במסגרת מוקדמות המונדיאל. ב-2001 נפגשו השתיים לאחרונה במסגרת הקופה אמריקה, אז ניצחה ברזיל 1:3 בשלב הבתים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully