וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאן אוסברי חתם בברק נתניה

8.7.2011 / 19:27

שחקנה של הפועל ת"א בעונה שעברה, שזכה פעמיים ברציפות בתואר שחקן העונה בלאומית, מצטרף לקבוצה של דני פרנקו

ברק נתניה ביצעה היום (שישי) לפני כניסת השבת את אחד המהלכים המשמעותיים שלה עד כה העונה כשצירפה את שחקנה של הפועל תל אביב בעונה שעברה בריאן אוסברי. אוסברי החזיק בהצעה ממכבי חיפה וכן הצעה להמשיך בהפועל תל אביב לעונה נוספת, אך מכיוון שאלו לא היו מספיק גבוהות עבור השחקן, הוא העדיף לבסוף להצטרף לקבוצה של דני פרנקו.

"אני שמח שבריאן בחר להגיע לשחק בנתניה בעונה הבאה", אמר הבעלים צביקה ליבר בהודעה רשמית שהוציא המועדון. "הוא מתאים למרקם החברתי והמקצועי שאנחנו בונים. בשבועות הקרובים נמשיך במלאכת השלמת הסגל. האוהדים הצהובים שלנו ייהנו השנה מקבוצה שמחויבת לעיר ולקהל ומשחקת כדורסל מהנה".

אוסברי, (24, 2.02), בוגר אוניברסיטת מיאמי, קבע שיא הופעות במדי המכללה של 130 משחקים ובשנתו האחרונה נבחר לשחקן הקבוצתי ביותר על ידי חבריו לקבוצה. הוא הגיע ארצה לראשונה ב-2009 לקריית טבעון מהליגה השנייה כזר היחיד של הקבוצה וסיים את העונה עם ממוצעים מרשימים של 27.7 נקודות, 7.3 ריבאונדים ו-2.3 חטיפות. באוגוסט 2010 חתם בהפועל בהפועל תל אביב כזר השני בקבוצה, שם המשיך את יכולתו הנהדרת מהעונה הקודמת שהקנתה לו את תואר שחקן העונה בלאומית. הוא נבחר שוב בתור שחקן השנה, ונבחר לאולסטאר הלאומית שהתקיים לראשונה. בהפועל העמיד אוסברי ממוצעים של 26.8 נקודות למשחק ו-6.9 ריבאונדים ב-32 דקות בממוצע.

מלבד אוסברי חתומים בנתניה לקראת העונה הבאה גם יהוא אורלנד שהגיע ממכבי ראשון לציון. בקבוצה מנהלים שיחות עם ליאור חכמון, אותו רוצה גם מכבי חיפה, אך הצדדים עדיין לא הגיעו לכדי סיכום. שמות נוספים שעליהם נתניה חושבת הם מורן רוט וליאור שגב. ערן אסנטי ואלירן גואטה צפויים להמשיך לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully