וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: ניצחון שלישי לנבחרת הנוער על צ'כיה

8.7.2011 / 19:05

הנבחרת תשוב ארצה לאחר 77:90 ותצא עוד 10 ימים לאליפות אירופה. עתודה נשים: ניצחון חשוב לישראל 48:52 על בלגיה

נבחרת הנוער סיימה הערב (שישי) את טורניר ההכנה בצ'כיה עם ניצחון שלישי ברציפות על הנבחרת המקומית, הפעם 77:90. אחרי רבע ראשון צמוד ברחו השחקנים של ננו גינזבורג ושרון אברהמי ל-33:48 בהפסקה וסגרו את הסיפור. נועם לייש הוביל את ישראל עם 18, בן אלטיט קלע 16, רפי מנקו ויניב סולומון 13 כל אחד, תום מעיים תרם 11 ואלכס צ'רנוביץ' 10.

"אנחנו יכולים להיות מרוצים מקצב ההתקדמות. עדיין חשוב ששיחקנו ללא כל ההרכב שלנו והצלחנו לפתח משחקים טובים. עכשיו אנחנו חוזרים לשבוע וחצי אחרונים של הכנות לאליפות עצמה וזו כבר אופרה אחרת ונקווה שנעמוד במשימה", אמר בסיום המאמן גינזבורג.

כאמור, בעוד 10 ימים תמריא שוב הנבחרת לבולגריה, שם תתקיים אליפות אירופה. ישראל תשחק בבית אחד עם שבדיה, סלובקיה, שוויץ ונורבגיה.

נבחרת העתודה נשים של ישראל פתחה הערב את הופעותיה באליפות אירופה דרג ב' במקדוניה עם ניצחון חשוב 48:52 על נבחרת בלגיה. הניצחון מעמיד את ישראל בעמדת זינוק מצויינת לקראת המשך שלב הבתים שם תצטרך לסיים במקומות 1-4 בבית בן שש נבחרות כדי להעפיל לרבע הגמר, כששתי הנבחרות הראשונות באליפות תעפלנה לדרג א'. המשחק הערב היה צמוד לאורך כל 40 הדקות, כשהשחקניות של עדני דגן מגלות בגרות בדקות הסיום וידעו לשמור על היתרון בדרך לניצחון.

קלעו לישראל: בר גילינסקי 17 ו-8 ריבאונדים, הדר גוטין 12 ו-10 ריבאונדים, שירה שכט 11, דניאל חג'ג' 4, ירדן גוט 3, אלואיזה כץ וענבל לברון 2 כל אחת, מעין לוי 1.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully