וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרסלו ביילסה מונה למאמן אתלטיק בילבאו

המאמן שהדריך את נבחרות ארגנטינה וצ'ילה חוזר לאמן בספרד ומונה לתפקיד לאחר בחירתו של ג'וסו אורוטיה לנשיא המועדון

אחרי שאינטר לא הצליחה להחתים את מרסלו ביילסה כמחליף ללאונרדו, המאמן בן ה-55 מגיע לליגה הספרדית וידריך העונה את אתלטיק בילבאו. המינוי הזה הגיע מיד לאחר הבחירות לנשיאות הקבוצה, שבסיומן זכה בתפקיד ג'וסו אורוטיה, שפרש ממשחק ב-2003, כשכמעט את כל הקריירה שלו עשה במועדון.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

אורוטיה בחר במאמן נבחרת צ'ילה לשעבר, שידריך את המועדון, כשהארגנטינאי יחליף בתפקיד את חואקין קפארוס. קפארוס הדריך את בילבאו בארבע שנים האחרונות בתקופת כהונתו של גרסיה מקואה. כידוע, בילבאו היא אחת מארבע הקבוצות היחידות בספרד (יחד עם ברצלונה, ריאל מדריד ואוסאסונה) שבהן הבעלים של הקבוצה הם האוהדים ונשיא המועדון נבחר בכל ארבע שנים.

בעונה שעברה בילבאו סיימה במקום השישי והעפילה לליגה האירופית, כשכעת ביילסה ינסה לטפס גבוה יותר. המאמן הוותיק הדריך בין השאר את ניואלס אולד בויס (שתי אליפויות), קלאב אמריקה, ולז סארספילד (אליפות אחת), וב-1998 עבר לאמן באירופה, כשקבוצתו הראשונה הייתה אספניול. בין 1998 ל-2004 הדריך ביילסה את נבחרת ארגנטינה (מדליית זהב באתונה 2004 ומקום שני בקופה אמריקה) ולאחר הפסקה של שלוש שנים קיבל את תפקיד מאמן נבחרת צ'ילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully