וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "קיבלנו בית קשה בדרגים הנמוכים"

7.7.2011 / 13:49

מאמן מכבי תל אביב התייחס לבית שקבוצתו קיבלה ביורוליג: "בשלב זה עדיין אי אפשר לדעת איך הקבוצות ייראו"

מכבי תל אביב שובצה היום (חמישי) בשלב הבתים של היורוליג. יחד עימה שובצה בבית ג' גם ריאל מדריד, אותה היא הביסה בחצי גמר הפיינל פור בעונה האחרונה. הספרדים, שנעצרו בחצי גמר הפלייאוף בספרד, נחשבים לאחת היריבות הקשות ביותר שהם היו יכולים לקבל. מלבד ריאל מדריד, תשחק עם מכבי תל אביב, ששובצה מדרג ב' של המפעל, גם פרטיזן בלגרד, יריבה מוכרת למכבי תל אביב בשנתיים האחרונות. את הבית משלימות אפס פילזן הטורקית (מדרג ד'), מילאנו האיטלקית (דרג ה') ויריבה שתעפיל מהמוקדמות (דרג ו').

מכבי תל אביב שובצה יחד עם ריאל ופרטיזן

הכירו את יריבות מכבי תל אביב ביורוליג

מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט, אמר אחרי ההגרלה: "כל שנה אנחנו באותו תסריט אחרי ההגרלה, כולם עושים ספקולציות ומנתחים מה טוב ומה לא, מה קל ומה קשה. זה מעניין ונחמד, אך בשלב הזה של העונה זה לא מדויק ומאוד לא ברור כי אי אפשר לדעת איך הקבוצות ייראו ומי יהיה בסגל שלהן. מה שאני כן יכול להגיד זה שקיבלנו בית קשה בדרגים הנמוכים - הרביעי והחמישי (אפס פילזן ומילאנו) וזה תמיד מאתגר. אני מזכיר לכולם שהדבר החשוב ביותר בשלב הבתים הראשון הוא פשוט לעלות שלב, כלומר לסיים בין 4 הראשונות. בתחילת העונה שעברה היו שחשבו שלא נעלה שלב בכלל וסיימנו את הבתים עם מאזן 1-9, הטוב ביורוליג. בטופ 16 סיימנו רק במקום השני ועדיין הגענו לגמר היורוליג. המיקום לא תמיד קובע, מה שחשוב זה איך הקבוצה שלנו תיראה ואיך היא תשחק, ואני מבטיח שנעשה הכל להיות הכי טובים שאפשר".

עוזרו של בלאט, גיא גודס, מאמין שבכל מקרה הכל תלוי בצהובים: "אין כאן עניין של הגרלה קלה או קשה. אני לא מאמין בדברים האלו, אני מעדיף להתרכז בנו. כל הקבוצות הן קבוצות ראויות עם סגלים טובים, אבל זה בידיים שלנו כמו בכל שנה. ריאל מדריד היא עדיין קבוצה בהתהוות אבל היא עדיין בסדר גודל כמו של ברצלונה, שתיהן קבוצות שעושות את הרכישות שלהן ויש להן תקציבים גבוהים. התקציב של קבוצות מסוימות ביורוליג עדיין גבוה יותר משלנו, אבל בסופו של דבר הקבוצתיות והכימיה מנצחים. לגבי פילזן, כל הקבוצות הטורקיות רוצות להגיע לפיינל פור בגלל שהוא מתקיים בטורקיה והן יעשו את הרכישות שלהן. אנחנו לקראת השלמת הסגל, חסרים לנו עוד שני שחקנים, נתחיל לעבוד ומשם נראה לאן אנו מתקדמים".

שמעון מזרחי: "בית אטרקטיבי ומעניין"

שחקנה של מכבי תל אביב גיא פניני, הגיב גם הוא על ההגרלה: "קיבלנו בית מעניין מאוד עם קבוצות מהרמה הכי גבוהה. מילאנו התחזקה מאוד וכך גם אפס פילזן, ואלו קבוצות שכולנו מכירים. צריך לזכור שגם אנחנו כאן ובונים קבוצה עם שאיפות. קשה כמובן לדעת מה תהיה הרמה של הקבוצות, בכל זאת מדובר בשלב מאוד מוקדם, וחשוב לזכור שכל קבוצה מתחברת שונה. בסופו של דבר זה גם עניין של חיבור ודרך, וכל עוד לא התחילה העונה אי אפשר לדעת".

גם יו"ר הקבוצה, שמעון מזרחי, החווה דעתו על ההגרלה: "קיבלנו בית איכותי מאוד, עם קבוצות חזקות שכולן מנוסות מאוד ביורוליג ואנחנו מכירים אותן היטב. את ריאל ניצחנו כזכור בפיינל פור האחרון, מול פרטיזן זו עונה שלישית ברציפות שנשחק, אפס איסטנבול מתחזקת לקראת הפיינל פור שתארח העונה והיא בונה עליו, וארמאני מילאנו עושה הקיץ מהפיכה גדולה כדי לחזור לימיה היפים. אני מאמין ששלב הבתים יהיה קשה אך מאוד אטרקטיבי ומעניין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully