וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייקל ביזלי נתפס על מהירות עם 16 גרם מריחואנה

פורוורד מינסוטה וולבס ממשיך להסתבך. אחרי שנהג במהירות מופרזת, השוטרים מצאו ברכבו גם חומר האסור לשימוש

כנראה שחופשת הקיץ של מייקל ביזלי לא מתקדמת כפי שהוא תכנן. פורוורד מינסוטה טימברוולבס נתפס לפני כשבועיים, ב-26 ביוני, עם כ-16 גרם של מריחואנה ברכבו. תחילת המקרה כשביזלי נתפס כשהוא נוסע במהירות של 84 מייל לשעה, באזור בו המהירות המותרת היא עד 65 מייל לשעה. השוטרים, שעצרו את ביזלי, הריחו מריחואנה ומצאו שם, כאמור, כ-16 גרם של חומר.

מדיווח המשטרה עולה כי החומר הוחבא מתחת כסאו של הנהג. ביזלי עצמו הכחיש שהמריחואנה שלו, וטען שהיא של חבר שהוריד באמצע הדרך. ביזלי נבדק ולא נמצא שהשתמש, ולכן שוחרר לאחר שקיבל דו"ח.

דובר הקבוצה ממינסוטה מייק כריסטלדי אמר כי המועדון אינו יכול להגיב כרגע עקב סכסוך העבודה הקיים בליגה.

בחודש פברואר האחרון, ביזלי גם נתפס על מהירות מופרזת וקיבל דו"ח על סך 117 דולרים. ביולי 2010, אחרי שביזלי עבר בטרייד ממיאמי למינסוטה, אמר אחד ממנהלי הוולבס, דייויד קהאן, ש"לאחד השחקנים החדשים בקבוצה היו בעיות מכיוון שהוא עישן יותר מדי מריחואנה". אגב, בעקבות דבריו, קהאן ומינסוטה נקנסו על ידי מנהלת הליגה ב-50 אלף דולר כל אחד.

לאחר מכן התראיין קהאן ועוד אמר על ביזלי: "הוא צעיר מאוד (22) ולא בוגר שעישן יותר מדי מריחואנה, אבל הוא אמר לי שהוא לא מעשן יותר. אמרתי לו שאני סומך עליו, כל עוד אני אדע שזה נכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully