וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימון: נבחרת הנוער ניצחה 81:90 את צ'כיה

ישראל פתחה את טורניר ההכנה לאליפות אירופה דרג ב' עם ניצחון. רפי מנקו קלע 20 נק'. אברהמי: "משחק התקפי טוב"

נבחרת ישראל בוואלה! ספורט

נבחרת הנוער של ישראל ניצחה הערב (רביעי) 81:90 את נבחרת הנוער של צ'כיה, במשחקה הראשון בטורניר ההכנה לקראת אליפות אירופה דרג ב'. טורניר שיתקיים בוורנה, בולגריה, ואליו תצא הנבחרת ב-21 ביולי. הנבחרת של ננו גינזבורג ושרון אברהמי תקיים שלושה משחקים מול נבחרתה החזקה של צ'כיה, המשחקת בדרג א' של אירופה. נבחרת הנוער תחזור לארץ לאחר הטורניר ותתאמן עוד 10 ימים עד ליציאתה לאליפות אירופה.

בבית המוקדם תשחק ישראל מול שבדיה החזקה, שגברה בטורניר הכנה על איטליה וצ'כיה. בנוסף, יטלו חלק בבית גם סלובקיה, שוויץ ונורבגיה כשרק שתי הראשונות תעפלנה לשלב הבא. סגל הנבחרת שיצא לטורניר ההכנה, כולל את : נועם לייש, בן אלטיט, אור סולומון, יניב סולומון, סרגיי זליקמן, אורל לב, איגוד קולשוב, אלכס צ'רנוביץ', אלון אברמוביץ', תום מעין, עדי כהן, אופק שוסטר ורפי מנקו.

את המשחק מול צ'כיה פתחה ישראל מצוין והצליחה לרדת בסיומו עם יתרון 14:26 מרשים. ברבע השני הצליחו הצ'כים לצמק מעט, אך גם כך ישראל ירדה לחדר ההלבשה ביתרון 38:46. הנבחרת המקומית המשיכה לצמק ברבע השלישי וסגרה אותו בפיגור 69:63. ברבע האחרון הצליחה ישראל לשמור על קור רוח ולנצח 81:90.

לנבחרת הנוער של ישראל קלעו: רפי מנקו 20 נקודות ו-9 ריבאונדים, אור סולומון 17, בן אלטיט 10 ו-3 ריב', נועם לייש 9 (שלוש שלשות), איגוד קולשוב 7, יניב סולומון 6, סרגיי זליקמן 6 ו-4 אס', אוראל לב 6, אלכס צ'רנוביץ' 5, תום מעין 5, 5 אס' ו-7 חט', אלון אברמוביץ' 3. את משחקה של נבחרת הנוער של ישראל ראו 150 צופים באולם הכדורסל שבמרכז הספורט הגדול של נימבורג. מחר תתמודד ישראל במשחק השני מול נבחרת הנוער של צ'כיה.

עוזר מאמן נבחרת הנוער, שרון אברהמי, אמר לאחר המשחק: "היו דקות טובות שלנו, בעיקר בהתקפה. ברבע האחרון השתפרנו בהגנה, תוך כדי משחק לחימה של השחקנים מול נבחרת צ'כית טובה מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully