וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: 0:3 במשחק אימון מול בירסחוט

הצהובים חתמו את המחנה עם ניצחון רביעי, הפעם על קבוצתו של רועי דיין. דור מלול, ניבאלדו ומואנס דאבור כבשו את השערים

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

מכבי תל אביב סיימה הערב (רביעי) את מחנה האימונים שלה עם מאזן מושלם אחרי ניצחון 0:3 על בירסחוט מהליגה הבכירה בבלגיה. היה זה הניצחון הרביעי של הצהובים, שגברו 0:3 על בורוסיה מנשנגלאדבך עד גיל 23, 1:3 על אוצלול גלאץ הרומנית ו-0:4 על אלמיר סיטי ההולנדית. הקבוצה תשוב ביום חמישי אחר הצהריים לארץ במצב רוח מרומם ועם לא מעט אופטימיות לגבי העתיד.

המשחק הערב נערך בעיר אנטוורפן בבלגיה לעיני 1,500 צופים ששילמו 5-10 יורו לכרטיס. ברק יצחקי הפצוע נעדר מהמשחק וסאבו פאביצ'ביץ' ענד את סרט הקפטן. בקבוצה הבלגית רשם הרכש רועי דיין הופעת בכורה ופתח בהרכב. הפתיחה הייתה סוערת עם מצבים ליד שני השערים. רוברטו קולאוטי המשיך להיות מסוכן ומנגד, הבלגים פגשו את הקורה ושער של איברהים סידיבה נפסל בטענת נבדל.

עם פתיחת המחצית השנייה שלח מוטי איוניר למערכה את אלי זיזוב, שרן ייני, גיז'רמו ישראלביץ' ודור מלול וההימור השתלם. בדקה ה-50 החליפו ישראלביץ' ומלול מסירות והאחרון כבש. בהמשך נכנסו עוד מחליפים, הצהובים המשיכו לשלוט, וכבשו שער שני בדקה ה-81. מלול הפך הפעם למבשל והמחליף ניבאלדו נגח את השני. לצהובים היה זמן לכבוש את השלישי ושוב עשו זאת המחליפים, הפעם עם בישול של רפי דהן למואנס דאבור, שחתם ארבעה ניצחונות מרשימים לחבורה של איוניר במחנה עם הפרש שערים כולל של 1:13.

"אני שמח שסיימנו את מחנה האימונים בעוד משחק טוב. הקבוצה ממשיכה להתקדם. המשימה שלנו עכשיו היא לשמור על צניעות ולהמשיך בדרך שהתחלנו בה", אמר בסיום איוניר לאתר הרשמי של המועדון.

דיין הוסיף: "מכבי תל אביב נראית טוב ומבחינתי זה היה משחק רגיל בלי כל קשר לעובדה שזו מכבי. הבנתי שהם ניצחו את כל המשחקים במחנה האימונים ואני מקווה שהמגמה שלהם תמשיך ומאחל להם בהצלחה במוקדמות הליגה האירופית".

הרכב מכבי תל אביב: גיא חיימוב, עמור ורד (דור מלול, 46), סאבו פאביצ'ביץ' (שרן ייני, 46), קלמי סבן (ניבאלדו, 76), יואב זיו, האריס מדוניאנין (רפי דהן, 70), משה לוגסי (רועי קהת, 51), דור מיכה (מואנס דאבור, 60), דיאא סבע (אלי זיזוב, 46), תמיר כחלון (גיז'רמו ישראלביץ', 46), רוברטו קולאוטי (מוסא קונאטה, 60).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully