וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קסיאס: "מוריניו אמר שלא הכרחי שאוותר על סרט הקפטן"

שוער ריאל מדריד לא מתכוון לוותר על התפקיד, ומבהיר: "אין סימן או סיכוי שמשהו רע קורה בכדי שאעביר את סרט הקפטן"

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

קואנטראו: "אתחרה בכל שבוע עם מרסלו על המקום בהרכב”

סרט הקפטן יילקח מאיקר קסיאס?

איקר קסיאס לא מוותר על סרט הקפטן כל כך מהר. אחרי שב'מארקה' נטען השבוע כי מאמן ריאל מדריד ז'וזה מוריניו שוקל לקחת את הסרט מאיקר קסיאס ולהעבירו לשחקן שדה כדי שזה יוכל לשוחח עם שופטים במהלך משחקים, נראה שהשוער המצוין לא מכיר את ההסדר הזה וטוען כי הסרט יישאר אצלו.

קסיאס מודה כי שוחח בנושא עם מוריניו, אך לא התקבלה החלטה לגבי החלפת הקפטן. "היו לי שיחות עם הבוס בשאלה הזו, ודנו בעניין אם אני צריך לתת את סרט הקפטן למישהו אחר", הסביר קסיאס במסיבת עיתונאים שנערכה היום (רביעי) בבייג'ינג. "אבל הבוס אמר שזה לגמרי לא נחוץ".

קסיאס הוא השוער הראשון של ריאל מדריד כבר למעלה מעשור וממש לא מבין את השמועות לגבי נושא הקפטן. "יש סיכוי בעתיד שאם משהו רע יקרה או בשל סיבות אחרות, שאני אוותר על הסרט", הוסיף. "אבל עד עכשיו הייתי אומר שאין סימן או סיכוי לסיטואציה כזו".

השוער התייחס גם להחתמתו של פאביו קואנטראו, שהצטרף וישחק בבלאנקוס בחמש השנים האחרונות אחרי שעבר מבנפיקה. "השחקנים שלנו שמדברים פורטוגזית הם מאוד נחמדים וידידותיים", הוסיף קסיאס. "אף פעם לא היו לנו בעיות בחדר ההלבשה בין שחקנים שמדברים שפות שונות. אגב, השחקנים הפורטוגלים שלנו לומדים כולם כעת ספרדית".

קסיאס לא חתם את מסיבת העיתונאים מבלי לשלוח עוד עקיצה לעבר ברצלונה וליאונל מסי, והתייחס להשוואה המתבקשת בין הארגנטינאי לכריסטיאנו רונאלדו: "הם שניהם השחקנים הטובים ביותר בעולם. לשניהם יש הרבה אמביציה והם מנסים את כוחם לשחק כדורגל עבורם ועבור הקבוצות המכובדות שלהם, אבל מבין שני השחקנים, אני הייתי בוחר ברונאלדו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully