וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייק פאוול מאמין כי יוסאין בולט יכול לשבור את שיאו

שיאן העולם בקפיצה לרוחק (8.95 מ') בטוח כי הג'מייקני מסוגל לעשות את המעבר: "הוא יכול לקפוץ כל כך רחוק שזה משוגע"

עמוד האתלטיקה בוואלה! ספורט

במשך השנים האחרונות ובפרט באולימפיאדה ב-2008, מתח יוסאין בולט את גבולות האתלטיקה והדהים את עולם הספורט עם שלל שיאים אדירים. מדליות הזהב ב-100 מטר, 200 מטר ו-100X4 הביאו את פרשני הענף לתהות האם האצן הג'מייקני המופלא מסוגל להצטיין גם בענפים נוספים. הבוקר (רביעי) הצטרף לפנטזיות האלה שיאן העולם לשעבר בקפיצה לרוחק מייק פאוול, שטען כי בולט מסוגל לשבור את שיאו הנצחי שנקבע ב-1991 - 8.95 מטר.

"דיברתי איתו ועם ההורים שלו אחרי אליפות העולם בברלין 2009 כשהיינו באותו מלון", סיפר פאוול, "ואמרתי להם - 'הוא צריך להשתתף בקפיצה לרוחק'. הם אמרו: 'אנחנו מדברים על זה'. אמרתי להם שארצה להיות מעורב. בולט יכול לקפוץ כל כך רחוק שזה יהיה משוגע. שני הדברים הכי חשובים בקפיצה לרוחק הם מהירות וגובה, ששווים מרחק. לבולט יש את שניהם".

פאוול, שמשמש כעת כשגריר התאחדות האתלטיקה ההודית, ממליץ לבולט להתחיל להתחרות גם כקופץ לרוחק אך לעשות כך רק בתום לונדון 2012. "הוא יצטרך את האימון הנכון ואחר כך את הרצון והאומץ לעשות את זה. אם הוא יילך על זה, כולם יצפו ממנו לשבור את שיא העולם. אני יודע שאם הוא יתחיל להתחרות בקפיצה לרוחק זה ייקח משהו מהספרינטים. הוא עדיין צעיר, אבל גם בנסיבות הטובות ביותר הגוף שלו ייפגע מכך - זה פוגע ברגליים, בקרסול, בברכיים, בהכל. זה מאוד קשה", אמר פאוול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully