וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ריף פרץ ינותח בברצלונה

קשר מכבי ת"א, שייעדר 6-7 חודשים, יטופל ע"י הרופא שניתח את יצחקי. בוזגלו ופרננדז נפגשו כדי לברר את מצבו של הקשר

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

הצהובים ניצחו 0:4 אל אלמיר סיטי

ריף פרץ, שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב שסובל מקרע ברצועה הצולבת בברכו, ינותח ביום שלישי הבא אצל פרופסור רמון קוגאט בברצלונה. קוגאט הוא הרופא של ברצלונה ונותחו אצלו בין השאר גם מאור בוזגלו וברק יצחקי, שסבלו מפציעה דומה בברך.

כזכור נפצע פרץ במשחק הנבחרת הצעירה באוזבקיסטן לפני כחודש וחצי ומאז עבר סדרת בדיקות בהן נתגלה כי למזלו הרע מדובר בקרע ברצועה הצולבת, הדורש ניתוח ותקופת החלמה משוערת של 6-7 חודשים. בסיום העונה שעברה תפס הבלם-קשר הצעיר מקום בהרכב הצהובים וגם בעונה הקרובה הוא אמור היה להיות ברוטציה של מוטי איוניר, אך הפציעה שיבשה את תוכניותיו.

מכבי תל אביב, שנמצאת במחנה האימון בהולנד, סיימה למעשה את חלקה במירלו והמריאה לאנטוורפן שבבלגיה כדי לקיים היום (רביעי) משחק אימון אחרון נגד בירסחוט הבלגית, בה חתם לאחרונה רועי דיין. אמש ניצחה מכבי תל אביב את אלמיר סיטי מהליגה השלישית בהולנד, במשחק ששותפו מרבית הצעירים והמחליפים שלא זכו להרבה דקות משחק עד כה. הערב צפוי לפתוח ההרכב החזק יותר של הצהובים, ששיחקו עד כה שלושה משחקי מבחן וניצחו בכולם כשמחר אחרי הצהריים תנחת הקבוצה בישראל.

המשימה הרשמית הראשונה שתעמוד בפני שחקניו של מוטי איוניר תהיה ביום חמישי הבא כאשר הקבוצה תארח בבלומפילד את נציגת אזרבייג'אן חזאר לנקראן.

מאמן נבחרת ישראל לואיס פרננדז זימן את מאור בוזגלו, ששוחרר ממכבי תל אביב, לפגישה שנערכה היום. הזימון לשיחה הוא בשל העובדה שבוזגלו אינו מתאמן במסגרת קבוצתית, ומטרת הפגישה הייתה להבין את הסיטואציה בה עומד השחקן ואת המשמעות לגבי משחקה הבא של הנבחרת.

עדכון ראשון: 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully