וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באטיסטה: "אי אפשר לשחק כמו בארסה אחרי 20 יום"

מאמן נבחרת ארגנטינה ענה לביקורות לקראת הקרב הקריטי מול קולומביה (3:45, 5+ לייב). סאבלטה יפתח כמגן במקום רוחו

AP

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

כל הדיווחים מקופה אמריקה 2011

הלחץ העצום על נבחרת ארגנטינה לזכות בקופה אמריקה רק התעצם אחרי התיקו המביך מול בוליביה במשחק הפתיחה של הטורניר (1:1), וכעת המארחת עומדת בפני קרב הישרדות גורלי כבר הלילה (בין רביעי לחמישי) במשחקה השני מול קולומביה (3:45, 5+ לייב).

התקשורת בארגנטינה מיהרה לקטול את סרחיו באטיסטה ושחקניו, שהיו רחוקים מלעמוד בציפיות הגבוהות שתלו בהם ערב הקופה, אבל למרות חוסר המחץ הבולט שהציגה החוליה ההתקפית שלו, החליט המאמן לדבוק באותו הרכב, פרט לשינוי אחד - מרקוס רוחו יירד לספסל, כשחאבייר סאנטי יוסט במקומו לעמדת המגן השמאלי, ופאבלו סבאלטה יפתח כמגן ימני.

"אי אפשר לשחק כמו ברצלונה אחרי 20 ימי אימונים ביחד", הסביר באטיסטה את הפער בין היכולת של נבחרתו לזה של קבוצתו של ליאונל מסי, למרות המערך הדומה. "אנחנו משחקים באותה שיטה כמוהם אבל זו משימה מאוד קשה לשחק ברמה שלהם בלי אותה רמת תיאום".

"אני סומך על השחקנים שלי ולכן לא אשנה את ההרכב בחלק ההתקפי", המשיך באטיסטה. "באימונים עבדנו על שיפור מצבי ההבקעה, השליטה בכדור והתיאום במגרש, וזה מה שאני מצפה לראות מול קולומביה".

בקולומביה התאכזבו מהניצחון הקשה על קוסטה ריקה במשחקם הראשון (0:1), אבל בנבחרת של הרנן גומס מאמינים ביכולתם לגבור גם על האלביסלסטה. גם הקולומביאנים יערכו שינוי אחד בלבד בהרכב, כשקרלוס סאנצ'ס, קשרה של ולנסיין, יחליף את גוסטבו בוליבאר במרכז הקישור.

כשנשאל האם יציב שמירה אישית על מסי השיב גומס בשלילה והסביר: "נבזבז הרבה מאמץ בניסיון לעצור רק אותו, וזה ישחרר את שאר השחקנים שלהם. אני מעדיף להתרכז בנבחרת שלי, כי אם אני אתרכז בהם ובניסיון לעצור את מסי, טבס, אגוארו ודי מריה אני אשתגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully