וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילי ורמוט: "יכול להיות מספר 10 קלאסי"

קשר קייזרסלאוטרן, שלא ייצא למחנה האימונים בגלל הפציעה, התראיין לאתר הרשמי: "רוצה להוכיח את עצמי בבונדסליגה"

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

גילי ורמוט, הרכש החדש של קייזרסלאוטרן, מתאושש מפציעה במפשעה ועדיין לא יכול להשתתף באופן מלא באימוני הקבוצה. בראיון נרחב לאתר הרשמי של המועדון התייחס הישראלי למצבו ואמר: "נותחתי לפני חודשיים אחרי שבמשחקים האחרונים עם הפועל תל אביב שיחקתי עם זריקות ומשככי כאבים. עכשיו אני נאבק בהשפעות הניתוח, אבל אעשה הכל כדי לחזור לכושר מהר ככל האפשר".

ורמוט לא צפוי לצאת למחנה האימונים: "לצערי לא יכולתי ליטול חלק במשחקי הידידות או לצאת למחנה, אבל אמשיך לעבוד כל יום ואני מקווה לחזור במהרה ואולי אוכל להצטרף למחנה במהלכו".

הקשר נשאל לגבי הרושם הראשוני שלו מהמועדון: "אני מאוד מופתע. חשבתי שאני מגיע לעיר קטנה שאין בה מה לעשות, אבל הגעתי לעיר יפה עם מרכזי קניות ומסעדות טובות. יש לי גם בית נחמד אליו אעבור עם החברה שלי. גם האנשים במועדון נחמדים מאוד. אני אוהב את הגישה המקצוענית לכדורגל שיש כאן".

על איתי שכטר אמר ורמוט: "איתי ואני לא רק שיחקנו יחד בהפועל תל אביב ובנבחרת, אנחנו גם חברים טובים מחוץ למגרש וזה עוזר לנו שאנחנו כאן יחד גם בגלל השפה. עכשיו אני מקווה שנושא השחרור שלו ייסגר כמה שיותר מהר".

ורמוט התייחס לפופולאריות של הכדורגל הגרמני בישראל: "הוא מדורג קצת אחרי הכדורגל האנגלי והספרדי עם שידורים ישירים כל שישי ושבת. לא ידעתי הרבה על המועדון לפני שהגעתי, חוץ מהעובדה שמדובר בקבוצה עם מסורת אדירה ואוהדים נפלאים. אני מאוד נרגש להיות כאן".

על המטרות אמר: "קודם כל לחזור לכשירות כמה שיותר מהר ואחר כך לעזור לקבוצה לעשות עונה טובה ולהישאר בליגה. אני מקווה שאוכל לתרום בישולים ושערים ולהיות שחקן חשוב בסגל וכמובן להמשיך לתרום לנבחרת ישראל. יש לנו משחק אימון נגד חוף השנהב ואז משחק חשוב נגד יוון בספטמבר. אנחנו רוצים להיות באליפות אירופה ואישית, אני רוצה להוכיח את עצמי בבונדסליגה".

לשאלה היכן הוא מעדיף לשחק ענה: "אני יכול להיות מספר 10 קלאסי או לשחק בשני האגפים. בישולים הם המומחיות שלי, אבל אני יכול לתרום גם שערים משלי. יש לי ניסיון בינלאומי בזכות ההופעות שלי בליגת האלופות ובנבחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully