וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר טניס חדש בנתניה, סך פרסים 25 אלף דולר

איגוד הטניס ועיריית נתניה סיכמו על קיום הטורניר. גלושקו: "זה יוכל לתת לנו ביטחון לפני המשחקים בגביע פדרציה בפברואר"

בשורה חיובית לטניסאיות הישראליות. איגוד הטניס ועיריית נתניה הסכימו על קיומו של טורניר בינלאומי חדש שייערך בסוף אוקטובר, על סך פרסים 25 אלף דולר. מדובר בתחרות ITF, שתהיה על שם פרדי קרבין. את הפרסים הכספיים בתחרות יתרום איש הטניס הבריטי מייקל ג'י.

התחרות צפויה להיערך חודשים ספורים לפני פתיחת מפגש גביע הפדרציה. מדובר בתזמון מצוין עבור שחקניות הפדרציה, שיתחרו במסגרת תומכת וביתית. עיריית נתניה החליטה להירתם כלכלית ולוגיסטית לטובת הצלחת התחרות, כשאחד מבתי המלון החדשים בנתניה אף נתן את הסכמתו לארח את שחקניות התחרות.

בנוסף לשחקניות הישראליות, צפויות להשתתף בתחרות שחקניות בכירות מהטופ 200 העולמי. יוליה גלושקו, שנמצאת בימים אלה במסע תחרויות בקנדה וארה"ב, סיפרה: "זאת תחרות בסדר גודל גדול שתאפשר לנו עוד זמן משחק בארץ, מה שעשוי לתת לנו ביטחון לפני המשחקים החשובים בפדרציה בחודש פברואר, ובסבב בכלל. אני מברכת על כל תחרות בארץ שמאפשרת לשחק מול הקהל הביתי ולצבור נקודות. אני מצפה לפתיחת התחרות ושמחה על כך שהיא מתקיימת בנתניה, שמזוהה עם ענפי הספורט באשר הם, מה שוודאי גם יביא כמות קהל רבה למשחקים".

מי שגם צפויה להשתתף בתחרות היא עופרי לנקרי (907 בעולם), שחגגה בתחילת השבוע חגיגה כפולה: לישראלית מלאו 20 ובד בבד היא זכתה בתואר בינלאומי ראשון בתחרות ITF (על סך עשרת אלפים דולר) בהוואנה, קובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully