וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קואנטראו חתם בריאל מדריד

המגן הפורטוגלי עבר בדיקות רפואיות וסגר לחמש שנים אצל הבלאנקוס, שישלמו עליו לבנפיקה 30 מיליון יורו

כל החדשות על ריאל מדריד

המגן השמאלי של בנפיקה פאביו קואנטראו (23) חתם היום (שלישי) במדי ריאל מדריד. לאחר מספר שבועות הטלנובלה הארוכה הגיעה לסיומה לאחר שקואנטראו הגיע בימים האחרונים, ביחד עם נציגיו, במטרה לסגור את ההעברה שלו לקבוצה הלבנה.

מי שעוד חפצה בשירותיו היא צ'לסי שהגישה הצעה בגובה 30 מיליון יורו, אלא שבנפיקה שללה אותה. קואנטראו, שלא יצא עם קבוצתו הפורטוגלית למחנה האימון שלה, טען לא אחת שהוא רוצה מאוד לעבור לריאל, והיום חלומו הגדול התממש. ריאל שילמה סכום של 30 מיליון עבורו.

זהו השחקן החמישי שמצרפת העונה ריאל מדריד לשורות המועדון. כזכור, הראשון היה הקשר הטורקי נורי שאהין, לאחר מכן הוחתמו חמיט אלטינטופ וחוסה קאייחון ואחריהם הבלם הצרפתי הצעיר רפאל וראן. כעת למוריניו תהיה דילמה את מי להציב בצד שמאל, כשנראה כי זה אכן יהיה קואנטראו, בעוד שמרסלו אולי יוצב בצד שמאל של הקישור.

ובעניין אחר, בריאל עדיין תוהים מי יהיה הקפטן הבא של הקבוצה. לאחר שלאחרונה נודע כי ז'וזה מוריניו מתכנן לקחת את סרט הקפטן מאיקר קסיאס, עולות וגואות הספקולציות לגבי מי יהיה השחקן אשר יזכה בסרט.

העיתון מארקה פרסם כי בסקר מקיף גדול שערך באתר ובו הצביעו כ-40 אלף צופים, 75% (מעל כ-30 אלף) בחרו באפשרות שצ'אבי אלונסו יהיה הקפטן הבא של ריאל. סרחיו ראמוס וכריסטיאנו רונאלדו פיגרו הרבה אחרי הקשר הספרדי, כשראמוס זכה ב-15% מהקולות, בעוד הפורטוגלי הגיע למקום השלישי עם כ-10% מההצבעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully