וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה פנתה לדיון תומפסון

5.7.2011 / 10:51

הקבוצה של מיקי גורקה הגישה הצעה לפורוורד (23, 2.03) בוגר מכללת צפון קרוליינה ששיחק בעונה שעברה בליגה היוונית

מכבי חיפה ממשיכה בניסיונות ההתחזקות שלה לקראת העונה הבאה, ובימים האחרונים הגישה הקבוצה הצעה רשמית לפורוורד דיון תומפסון, שחקנה של קלית'אס היוונית בעונה שעברה. תומפסון הוא בשלב זה המועמד המוביל של הירוקים לחיזוק בעמדות הפנים, בנוסף לטיילר ווילקרסון שכבר חתם וגבוה ישראלי שייבחר מבין היהודי-קנדי ג'ארד מינץ, שנמצא על סף סיכום, יוני ניר והיהודי-אמריקאי דן דילייגרו.

תומפסון (23, 2.03), יליד טורנס, קליפורניה, היה נחשב לאחד משחקני התיכונים המובילים כשהוביל את התיכון הקטן בו שיחק עד למעמדי הגמר במדינתו. את הכישרון שלו גילו במכללת צפון קרוליינה הגדולה, והוא שיחק במדיה במשך 4 עונות, כשבעונה האחרונה, עונת 2009/10 הפך לאחד השחקנים המובילים בקבוצה כשרשם 13.7 נקודות ו-6.7 ריבאונדים בממוצע למשחק. לאחר שלא נבחר בדראפט, ולא קיבל חוזה דרך ליגת הקיץ במדי מינסוטה, חתם בקלית'אס היוונית ובמדיה רשם 14.1 נקודות, 8.8 ריבאונדים ו-1.1 חסימות בממוצע למשחק.

שחקן נוסף שצפוי לסכם את תנאיו בחיפה בימים הקרובים הוא טמיר אריאלי, בוגר מחלקת הנוער של הקבוצה, שכבר שיחק במדיה בעבר ומאז שעזב את הקבוצה הספיק לעבור בקרית טבעון ובעונה האחרונה במכבי ראשון לציון והפועל חולון. שחקן הבית קובי אייזיק, ששיחק בעונות האחרונות בטבעון, עשוי להצטרף גם כן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully