וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: צ'ילה גברה 1:2 על מקסיקו

הצ'יליאנים חזרו מפיגור מול מקסיקו והשלימו מהפך בחצי השני (פארדס, וידאל). לואיס סוארס הציל את אורוגוואי מהפסד מביך

נבחרת צ'ילה רשמה הלילה (שלישי) את ניצחונה הראשון בקופה אמריקה, כשגברה 1:2 על מקסיקו חסרת הניסיון בפתיחת משחקי בית ג' באליפות דרום אמריקה שנערכת בארגנטינה. אחרי שבמשחק הראשון של הלילה פרו ואורוגוואי נפרדו ב-1:1, הצ'יליאנים התבססו לעת עתה במקום הראשון בבית.

דווקא מקסיקו, שהגיעה לטורניר עם הנבחרת הצעירה ועם סגל חסר ניסיון, עלתה ליתרון 0:1 מפתיע, כשנסטור אראוחו בן ה-19 שלח בדקה ה-41 נגיחה ארוכה וקשתית מעל ראשו של השוער קלאודיו בראבו.

"לה רוחה" לא נכנעה, ולמרות החמצות של הומברטו סואסו ושל אלכסיס סאנצ'ס (שהציג יכולת לא רעה), מי שהשווה היה המחליף אסטבן פארדס, חלוץ קולו קולו, שעלה מהספסל כמחליף ובדקה ה-51 דחק מקרוב אחרי ערבוביה מכדור קרן וקבע 1:1. ארתורו וידאל היה זה שקבע את תוצאת המשחק, מעוד כדור קרן, כשבדקה ה-72 התרומם גבוה ונגח לחיבורים הרחוקים, והכניע את השוער המקסיקני הצעיר כדי להשלים מהפך 1:2 וניצחון צ'יליאני.

במשחק שפתח את הלילה נפרדו פרו ואורוגוואי ב-1:1 לא מרשים במיוחד. אורוגוואי, שהעפילה לחצי גמר המונדיאל בדרום אפריקה, השלימה את הפתיחה המאכזבת של הנבחרות הגדולות, ואחרי ארגנטינה וברזיל גם היא לא הצליחה לנצח, למרות הרכב שכולל כוכבים כמו לואיס סוארס, אדינסון קבאני ודייגו פורלאן. למרות זאת, אורוגוואי נראתה לא רע במשך דקות ארוכות, ורק יכולת די מפתיעה של הפרואנים מנע ממנה ניצחון.

בדקה ה-23 פאולו גררו, חלוץ המבורג, קיבל מסירה ארוכה ממישל גבארה, עבר בסטייל את השוער וגלגל מקרוב כדי לקבוע 0:1 מפתיע לפרואנים. אורוגוואי הגיבה מהר, ולפני המחצית היה זה לואיס סוארס שהשווה ל-1:1 אחרי מבצע קבוצתי מצוין (בישול של ניקולאס לודיירו מאייאקס). המחצית השנייה הייתה פחות פורה מבחינת הנבחרות, שיקוו להשיג את ניצחונן הראשון במשחק הבא: צ'ילה תפגוש את אורוגוואי, ופרו תשחק מול מקסיקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully