וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסן סליהאמיצ'יץ' חתם בוולפסבורג לעונה אחת

הבוסני, שסיים חוזה ביובנטוס, מתאחד בפעם השלישית עם מגאת. "שמח להיות שותף לפרויקט המעניין של הזאבים"

מאמן וולפסבורג פליקס מגאת הפתיע היום (במחנה האימונים של הקבוצה בגליקסבורג. שחקן יובנטוס בעונה החולפת חסן סליהאמיצ'יץ' בן ה-34 הגיע למחנה האימונים של הזאבים והצטרף לקבוצה. הבוסני, שהתגלה על ידי מגאת ונלקח על ידו להמבורג ב-1995, חתם בוולפסבורג לעונה אחת וקיבל את החולצה מספר 11.

"בראזו הוא שחקן ששיחק בהרבה עמדות במהלך הקריירה שלו וברמות הכי גבוהות שיש", אמר מגאת, "אז זו מחויבות שמשאירה לנו מקום לגמישות בעונה הבאה. אני בטוח שהבגרות והניסיון שלו יתרמו רבות לקבוצה שלנו". סליהאמיצ'יץ' עצמו אמר: "בשבילי, היה ברור שאחרי באיירן מינכן ויובנטוס לא כל מועדון יבוא בחשבון. פליקס מגאת נתן לי בזמנו את ההזדמנות לשחק כדורגל ולכן היה ברור לי מיד שאני רוצה לחזור לשחק תחתיו. אני שמח להיות שייך לפרויקט מעניין שנבנה תחת מגאת".

סליהאמיצ'יץ' שיחק בין 1998-2007 בבאיירן מינכן, איתה זכה בשש אליפויות וארבעה גביעים, ועבד שנתיים תחת מגאת בין 2005-2007. בנוסף, זכה הקשר הוותיק גם בליגת האלופות עם באיירן ב-2001. סך הכל רשם סליהאמיצ'יץ' 306 הופעות בבונדסליגה (234 בבאיירן ו-72 בהמבורג), בהן כבש 49 שערים. הבוסני הוא הרכש הרביעי של וולפסבורג אחרי סרג'אן לאקיץ' שהגיע מקייזרסלאוטרן, פטריק אוקס שהצטרף מאיינטרכט פרנקפורט ומתיאוש קליך שהגיע מקרקוביה בפולין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully