וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אוחיון: "ראשי היורוליג מתנהגים כמו דיקטטורים"

4.7.2011 / 17:44

ביורוקאפ אוסרים על גלבוע/גליל לארח בגן-נר, סגנית האלופה צפויה לפרוש מהמפעל: "זה לא שייך לספורט, עושים איפה ואיפה"

עוד לפני פיינל פור 2011 הבהיר חיים אוחיון בראיון לוואלה! ספורט כי לא ישתתף ביורוקאפ אם ייאלץ לארח באולם אחר. היום (שני) הוא עמד במילתו.

ארגון היורוליג הודיע היום (שני) לקבוצת הפועל גלבוע/גליל עליון כי לאחר בדיקות שנערכו באולם בגן-נר, הוא לא נמצא כשיר לארח משחקים במסגרת היורוקאפ בעונה הבאה. סגנית האלופה קיבלה הודעה כי בדומה לעונה שעברה, תוכל הקבוצה לארח משחקים באולם מלחה, אך היא לא מעוניינת בכך. בתגובה להודעת היורוליג הודיעה גלבוע/גליל כי במידה ולא תשונה ההחלטה היא לא תשחק במפעל, זאת למרות שנסיונות אחרונים לשנות את רוע הגזירה עדיין נעשים. מי שצפויה לתפוס את מקומה של סגנית האלופה בשלב הבתים של היורוקאפ היא הפועל ירושלים, שהיתה אמורה להיות מוגרלת למוקדמות המפעל בשבוע הבא.

כזכור, בעונה שעברה אירחה קבוצתו של ליאור ליובין את אריס סלוניקי ומאריופול באולם מלחה, אך לאחר שהסתיימו השיפוצים באולם גן-נר היא אירחה את משחקה האחרון בשלב הבתים, מול סדביטה זאגרב, באולמה הביתי, ועל כן בקבוצה לא מבינים מדוע כעת לא מאפשרים להם לארח את המשחקים.

"לא ייתכן שככה יתנהלו אלינו פעם אחר פעם, זאת לא פעם ראשונה", אמר הבעלים הזועם של הקבוצה חיים אוחיון. "אנחנו מאוד פוגעים מההתנהלות של ארגון היורוליג וג'ורדי ברתומאו. מבקשים מאיתנו לשחק במלחה כשברור לנו שהאולם שלנו הוא טוב יותר וראוי יותר, ומה שהם עושים זה בניגוד לערכי הספורט. השחקנים, המאמנים, הקהל והמועצה האיזורית גלבוע עושה מאמצים גדולים כדי לעמוד בדרישות, ובסופו של דבר משחקים איתנו ככה. צריך לכבד את המקום שהגענו אליו - לא הגענו לפה בחסד, אלא בזכות".

אוחיון מאוד כועס על התנהלות הנהלת היורוליג, והנה ההסבר מדוע: "ביקשנו לשנות את התקנון, כדי שגם אולמות מסדר הגודל שלנו יוכלו לארח. הבעיה היא לא רק שלנו, יש עוד אולמות אחרים באירופה שגם התארחנו בהם - מה, עושים פה איפה ואיפה? פעם אחת משתמשים בתקנון ופעם לא? יש פה משהו מוזר שקורה לנו, משהו שלא שייך לעולם הספורט. הם מתעסקים בקבוצות ספורט אבל מתנהגים כמו דיקטטורים, בצורה חסרת עניין ותוכלת ולא קשורה למה שאנחנו עוסקים בו".

הפועל ירושלים הגיבה לדבריו של אוחיון, וטענה כי היא אינה קשורה לדברים: "הפועל ירושלים כלל אינה צד בעניין. אנו בעד שכמה שיותר קבוצות ישראליות ישחקו במפעלים אירופאים. עד אתמול היתה לגליל זכות להשתתף והם שהשיבו בשלילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully