וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ארד מינץ מתקרב למכבי חיפה

4.7.2011 / 15:06

הקבוצה של ג'ף רוזן במגעים מתקדמים עם הפורוורד היהודי-קנדי של מכללת לאפייט, כשבמקביל המגעים עם יוני ניר ממשיכים

ג'ארד מינץ, הפורוורד הקנדי-יהודי של מכללת לאפייט, קרוב לסיכום במכבי חיפה, והצדדים צפויים לסכם סופית את פרטי העסקה בימים הקרובים. שמו של מינץ עלה בחיפה עוד לפני סוף העונה שעברה, ובחיפה התרשמו מיכולותיו למרות שלא נבחן במחנה הקיץ של הקבוצה במיאמי. במהלך הפגרה הנוכחית התעניינו במינץ גם מכבי אשדוד ומכבי ראשון לציון, בנוסף להצעות מהליגה השנייה בספרד, אך בחיפה הפעילו לחצים על השחקן על מנת שיצטרף.

מינץ (2.05, 23), יליד טורונטו, הוא בן להורים קנדים. לאחר שסיים את התיכון התקבל למכללת לאפייט מליגת הפטריוט, ובשנתיים האחרונות הוביל את המכללה לגמר הטורניר של הליגה. אחרי שנה ראשונה במכללה בה לא הרשים, החל מינץ להתפתח מהשנה השנייה, ובשנתיים האחרונות הראה יכולת טובה שכוללת קליעה מרשימה מחצי מרחק לשחקן בגודל שלו. בעונתו האחרונה בלאפייט רשם מינץ 15.8 נקודות ו-5.8 ריבאונדים בממוצע למשחק.

בחיפה עדיין לא סוגרים סופית את האפשרות ששחקנים גבוהים אחרים יצטרפו, כשבימים האחרונים נערך בירור גם לגבי מעמדם של ליאור חכמון ורוברט רות'בארט, שיגיעו במידה שהגעתו של מינץ לא תתאפשר. בחיפה היו מעוניינים להשאיר את שחקן הקבוצה מהעונה שעברה, יוני ניר, אך בשלב זה נראה כי מינץ קרוב יותר לחתימה. שחקן נוסף ששמו עלה בתקופה האחרונה הוא היהודי-אמריקאי דן דילייגרו בוגר מכללת ניו המפשייר.

עד כה חתמו בקבוצה שחקני העונה שעברה סילבן לנדסברג ואבי בן שימול והפורוורד האמריקאי טיילר ווילקרסון שהגיע במהלך העונה שעברה מגלבוע/גליל. בחיפה עושים מאמצים על מנת לצרף עוד שלושה זרים לסגל, כשמועמדותו של בריאן אוסברי, שעלתה בתחילת הקיץ, ירדה בינתיים מהפרק בשל דרישות השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully