וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביבי: "יש חקירות שנעשות כדי לקבל רייטינג"

היועמ"ש של ההתאחדות התייחס לפרשת הכדור המרכזי ביום הפתוח של האגף המשפטי: "לטעמנו המשטרה לא עושה מספיק"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

לכל הדיווחים בפרשת הכדור המרכזי

ההתאחדות לכדורגל קיימה היום (שני) כנס פתוח לתקשורת באגף המשפטי. בין הדוברים היו עו"ד משה אביבי, היועץ המשפטי של ההתאחדות, שהעביר הרצאה על המוסדות השיפוטיים של ההתאחדות לכדורגל.

כמו כן נכחו עו"ד אמיר נבון, מנהל האגף המשפטי, שדיבר על תהליכים באגף המשפטי ובתוך כך על נושא הוועדה למעמד השחקן בהתאחדות; ועו"ד ישראל שמעוני, דיין בית הדין המשמעתי של ההתאחדות, שדיבר על אחריות משמעתית לעבירות קהל.

בנוגע לפרשת 'הכדור המרכזי' וכניסתם של גורמים עבריינים לענף אמר אביבי: "ידינו קשורות כי אנחנו לא יכולים לקבל מרשם פלילי. אני לא יכול לדעת שאין מאחורי מי שרוצה להיות בעלים קופת שרצים. לפי החוק החדש, אם לא ישנו אותו, נשיאות בית הדין תוכל לבחון את כל נושא מרשם פלילי, אם זה לגבי שופטים או רוכשים, על מנת שנוכל לגרום לכך שלא יכנסו גורמים שאנחנו לא רוצים אותם בכדורגל".

"לדעתי המשטרה צריכה לטפל באותם גורמים שלא קשורים לכדורגל", המשיך אביבי. "לטעמנו היא לא עושה מספיק. לעיתים המשטרה אכן חוקרת, אבל אנחנו לא אוהבים חקירות כדי לקבל רייטינג אלא כשכבר חוקרים שיעשו את כל העבודה".

לאחר מכן דיבר אביבי על המסננת שמפעילה ההתאחדות בנסיון למנוע את כניסתם של אנשי עסקים לא רצויים בענף ואמר: "לא חושב שיש גוף ספורט אחר שעושה את הסינון הזה שאנחנו עושים. יחד עם זה אנחנו רוצים להחמיר בעניין בעקבות הפרשה האחרונה שהיתה, ואני מוכרח לומר, שאם בחור כמו גל חצור, שעבר את מה שעבר, ואינני מכיר את מה שעבר, אם הוא היה מגיע לאישור של הוועדה שלנו לפני חצי שנה, אם אין לו עבר פלילי וניגודי אוהדים, אין סיבה שלא היינו מאשרים אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully