וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוריס בקר: "יש תחושה של חילופי שלטון בצמרת"

עולם הטניס התרגש מזכייתו של דג'וקוביץ' בווימבלדון. עשרות אלפי סרבים יצאו לחגוג, הנשיא: "אעביר לו את סמכויותיי"

«iframe width="425" height="349" src="https://www.youtube.com/embed/2v_n6kndmRM" frameborder="0" allowfullscreen»«/iframe»

כל הדיווחים והכתבות על ווימבלדון 2011

בבוקר שאחרי זכייתו של נובאק דג'וקוביץ' בטורניר ווימבלדון עולם הטניס כולו עדיין מנסה לעכל את העובדה שלראשונה אחרי שבע שנים מי שתופס את המקום הראשון בדירוג העולמי הוא לא רפאל נדאל ולא רוג'ר פדרר. הסרבי בן ה-24, שעלה למאזן בלתי נתפס של 1:48 העונה, כשהפסדו היחיד הגיע בחצי גמר הרולאן גארוס מול פדרר, הפך לטניסאי ה-25 במספר שמגיע למקום הראשון בעולם מאז החלת הדירוג ב-1973.

"זה סיפור מהאגדות בשביל סרביה", אמר בוריס בקר, אלוף ווימבלדון שלוש פעמים ופרשן רשת BBC כיום. "זה מזכיר לי את הגמר ב-2008 בו נדאל פתאום מצא כוח להתגבר על פדרר, ועכשיו התפקידים התהפכו ויש תחושה של חילופי שלטון בצמרת".

שחקן טניס סרבי נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכייה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
הנשיא החדש של סרביה? דג'וקוביץ'/רויטרס

מיד לאחר סיום הגמר יצאו עשרות אלפים לרחובות בלגרד לחגיגות ספונטניות, שהקדימו את מצעד הניצחון הגדול המתוכנן בבירה הסרבית הערב, אז יתקבל האלוף הטרי, שיוביל את נבחרת הדייויס המקומית למפגש מול שבדיה בסוף השבוע הבא. נשיא המדינה, בוריס טאדיץ', שנכח במגרש בלונדון וצפה בזכייה מקרוב, אמר בסיום: "כמעט מתתי במהלך הדקות האחרונות", והוסיף בחיוך: "אני מתכנן להעביר מיידית את כל הסמכויות שלי לנובאק".

התקשורת הסרבית מיהרה לאתר את ילנה גנצי'ץ', המאמנת הראשונה של דג'וקוביץ', שסיפרה: "אפילו אז הוא חזר ואמר לי שהוא חום לזכות בווימבלדון". ניקי פיליץ', מנהל האקדמיה לטניס במינכן, שלקח את נובאק הצעיר תחת חסותו בגיל 12, אמר: "העלייה למקום הראשון לא תפגע בגישה של נובאק. הוא אלוף אמיתי והוא ימשיך באותו רעב לזכות בעוד ועוד תארים. הזכייה הזו מקבילה לטיפוס על פסגת האוורסט בעיניי, כשחושבים כמה מיליוני שחקני טניס ברחבי העולם חולמים להגיע לרגע הזה ולהפוך לראשונים בעולם".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אלוף טורניר ווימבלדון נובאק דג'וקוביץ' עם הגביע. GettyImages
חלם על הגביע הזה מילדות. דג'וקוביץ'/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully