וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טור דה פראנס 2011: טיילר פראר ניצח בקטע השלישי

האמריקאי זכה לראשונה בקטע בטור בצרפת ועשה זאת ביום העצמאות של מדינתו. תור הושובד שמר על החולצה הצהובה

«object width="450" height="450"»«param name="movie" value="http://mm.walla.co.il/archive/1086464-28.swf
"»«/param»«param name="allowFullScreen" value="true"»«/param»«param name="allowScriptAccess" value="always"»«/param»«embed src="http://mm.walla.co.il/archive/1086464-28.swf
" allowfullscreen="true" allowScriptAccess="always" width="450" height="450"»«/embed»«/object»

טור דה פראנס 2011: כך נראה היום השלישי

אחרי שתור הושובד השתלט על החולצה הצהובה בזכות המירוץ הקבוצתי נגד השעון, נערך היום (שני) הקטע השלישי בטור דה פראנס 2011, כאשר הרוכבים עברו 198 קילומטרים מאולון סור מר לרדון בחבל בריטני, במערב צרפת. מי שניצח בזכות ספרינט מרשים בסיום היה טיילר פראר האמריקאי מקבוצת גרמין סרבלו, שחגג זכייה בקטע ראשון בטור ועוד ביום העצמאות של ארצות הברית אחרי 4:40.21 שעות. רומן פייו הצרפתי סיים שני והספרדי חוסה חואקין רוחאס הגיע שלישי. הושובד סיים שישי ושמר על החולצה הצהובה, סבסטיאן הינו הגיע רביעי ומארק קאבנדיש חמישי.

כבר בפתיחה ברחו חמישה רוכבים בראשות מקסים בואה הצרפתי, שגם הוא מעולם לא ניצח קטע בטור. האלוף המכהן אלברטו קונטאדור קיווה לצמצם את הפיגור אליו נקלע כבר ביומיים הראשונים (1.42 דקות), אבל נותר בפלוטון יחד עם קאדל אוואנס האוסטרלי, שפיגר בדירוג הכללי רק בשנייה מאחורי הושובד הנורבגי. בקילומטרים האחרונים הצליחה הדבוקה לסגור את הפער מהמוליכים, כשכל תשעת רוכבי HTC נטלו את ההובלה בניסיון לחפות על הכישלון במירוץ הקבוצתי. המאבק נשמר לסיום, בו כאמור גנב את ההצגה פראר. עבור האמריקאי בן ה-27 היה זה ניצחון מרגש במיוחד, לאחר שבג'ירו האיטלקי חווה טרגדיה גדולה עם מותו של שותפו לאימונים, ואוטר ווילנדט.

הדירוג הכללי לאחר שלושה קטעים:

1. תור הושובד (נורבגיה/גרמין סרבלו) 9:46.46 שעות
2. דייויד מילר (בריטניה/גרמין סרבלו) זמן זהה
3. קאדל אוואנס (אוסטרליה/בי.אם.סי) + 1 שניות
4. ג'ריינט תומאס (בריטניה/סקיי) + 4 שניות
5. לינוס גרדמן (גרמניה/לאופרד) + 4 שניות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully