וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנו מנזס: "היינו צפויים מדי"

מאמן ברזיל יודע מה נבחרתו צריכה לתקן אחרי התיקו המשפיל מול ונצואלה, והוסיף: "המגרש לא התאים לשחקנים איכותיים"

AP

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים

צילום וידאו: רויטרס, עריכת וידאו: גדי ויינסטוק

נבחרת ברזיל קיוותה לנצל אמש (ראשון) את המעידה המביכה של ארגנטינה במשחק הפתיחה של הקופה אמריקה ולרשום ניצחון משכנע על ונצואלה, אבל גם הסלסאו נאלצו להסתפק בתיקו משפיל עם 0:0 על היריבה החלשה, שמיד שלח את חיצי הביקורת גם כלפי הנבחרת של מאנו מנזס.

התקשורת בברזיל מיהרה לתקוף את הנבחרת על התצוגה החלשה, והתפכחה מהתקוות לראות את הסגל הכל כך כשרוני של מנזס רוקד על המגרש. "אחר צהריים של פורענות", "צליעה במקום ריקוד" זעקו הכותרות ביומוני הספורט במדינה, ומי שהועלה על המוקד הוא כרגיל המאמן: "ההתקפה הייתה חסרת מחץ וכל הנבחרת שיחקה ללא השראה", נכתב ב-'גלובו', שכבר סימן את משחקה הבא של הנבחרת מול פרגוואי בשבת ככזה שיכול לחרוץ את דינו של המאמן.

"התוצאה הזו רעה עבורנו", אמר מנזס בסיום. "היינו יותר טובים מונצואלה, שלטנו במגרש ויזמנו התקפות אבל לקינו בסיומת וביכולת למצוא את השחקנים הנכונים מול השער. היינו צפויים מדי, ושחקני האגף היו רחוקים מדי מפאטו שהיה במרכז. זה משהו שנצטרך לעבוד עליו בהמשך השבוע".

המאמן הברזילאי האשים גם את המגרש הישן בלה פלאטה בקצב האיטי של המשחק: "המגרש הזה לא מתאים לשחקנים מהירים ואיכותיים, אבל זו לא צריכה להיות הבעיה שלנו. אנחנו צריכים לבחון את הביצועים שלנו ולתקן את הבעיות".

על טענותיו של סזאר פריאס, המאמן היריב, כלפי ניימאר שלא הוציא את הכדור החוצה אחרי פציעה של שחקן ונצואלה, אמר מנזס: "למאמן הקבוצה השנייה אין זכות לדבר עם ניימאר, זה התפקיד שלי".

לאחר שנרגע מהעימות עם ניימאר, שיבח פריאס את התיקו ההיסטורי של נבחרתו והדגיש: "התוצאה היא לא רק תולדה של מזל. המזל תמיד עוזר, אבל במקרה הזה זו תוצאה של הרבה שעות עבודה. השקענו מעל עשרת אלפים שעות אימונים ועבודה כדי להשתפר ולהצליח בכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully