וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: ברזיל סיימה ב-0:0 עם ונצואלה

הסלסאו המאכזבים לא הצליחו למצוא את הרשת במשך 90 דקות מול היריבה הנחותה. 0:0 משעמם גם בין פרגוואי לאקוודור

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים

אחרי שבמשחק הפתיחה של הקופה אמריקה הפתיעה נבחרת בוליביה את ארגנטינה, המארחת והמועמדת העיקרית לזכות בטורניר, וסיימה איתה ב-1:1, הגיעה הערב (ראשון) תורה של נבחרת ברזיל להיות מובכת, והפעם נגד נבחרתה הנחותה של ונצואלה. ברזיל עמוסת הכוכבים לא הצליחה להבקיע, והמשחק הסתיים ב-0:0 חלש. מי שציפה שהמשחק הנוסף בבית ב' יספק את הסחורה, קיבל לאכזבתו עוד 0:0 מבאס שהותיר את מאזן השערים העלוב בטורניר על שלושה בלבד בארבעה משחקים. הנבחרות עדיין בשלבי גישושים והטורניר לא מצליח להתרומם. אולי הישועה תבוא מבית ג' המאוזן.

שחקני נבחרת ברזיל ניימאר, גאנסו יורדים מאוכזבים. רויטרס
עוד אכזבה בקופה אמריקה. ניימאר וברזיל לא מאמינים/רויטרס

ברזיל - ונצואלה 0:0

המאזן בין שתי הנבחרות בטורנירי הקופה עמד על חמישה ניצחונות מחמישה משחקים לברזילאים, עם מאזן שערים 1:25, כולל 0:7 בפתיחת שלב הבתים ב-1999. אז זה נגמר גם עם זכייה, אבל מרונאלדו, ריבאלדו ורונאלדיניו נותרו רק הזיכרונות. ניימאר ופאולו הנריקה גאנסו הצעירים עדיין לא שם, למרות הפוטנציאל העצום, והם חתומים על איבוד הנקודות הראשון של ברזיל מול ונצואלה במפעל.

הסלסאו הגיעו לכמה הזדמנויות לא רעות במהלך המחצית הראשונה ובמשך רוב המשחק לחצו והיו קרובים לשערה של היריבה. בדקה ה-28 קיבל פאטו את הכדור בתוך הרחבה, ובעט במהירות, רק בשביל לראות את המשקוף רועד. ארבע דקות מאוחר יותר כוכבה של מילאן שוב הגיע להזדמנות טובה, אך הבעיטה שלו הלכה לידיים של רני וגה, השוער של ונצואלה. ברזיל המשיכה ללחוץ, וחיפשה נואשות את הרשת עד למחצית, אבל ירדה אל חדרי ההלבשה מאוכזבת.

הלחץ נמשך גם במחצית השניה, אבל שחקניו של מנזס, שהצליחו להגיע שוב ושוב לאזור הרחבה של ונצואלה, פשוט לא יצרו מצבי בעיטה נוחים, ולא הצליחו לסיים. ונצואלה ניצלה את הלחץ הברזילאי כדי לצאת למתפרצות ולא היתה רחוקה מלהפתיע את הסלסאו, ולשלוח את האוהדים הארגנטינאים ביציע לחגיגה ברחובות, אך גם שחקני החוד שלה לא שמרו על קור רוח מול השער. בסיום השתיים חילקו את הנקודות, לשמחתם של שחקני ונצואלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

פרגוואי - אקוודור 0:0

גם המשחק השני בבית ב' לא הניב שערים, כשפרגוואי ואקוודור נפרדו ב-0:0 די משעמם בסנטה פה. האלבירוחה, שזכו בקופה אמריקה פעמיים בתולדותיהם ורשמו הישג נאה במונדיאל האחרון עם העפלה לרבע הגמר, היו טובים יותר וגם החזיקו יותר בכדור, אבל שוב גילו שלצד המשמעת הטקטית צריך גם מחץ. שחקניו של טטה מרטינו לא ניצלו את ההזדמנויות ונאלצו להסתפק בתיקו מאופס. אקוודור, שבמפגש האחרון מול פרגוואי בקופה ניצחה 0:2 ב-1997, יכולה בהחלט להיות מרוצה מנקודה שלא ממש הגיעה לה.

האיש לו צריכים להודות באקוודור הוא השוער מרסלו אליסאגה. המתאזרח הארגנטינאי בן ה-39 עצר בדקה ה-18 ניסיון של מתאזרח ארגנטינאי אחר, נסטור אורטיגוסה מפרגוואי, והסתדר גם עם איומים מצד לוקאס באריוס ואורליאנו טורס במחצית הראשונה. לשיאו הגיע אליסאגה בדקה ה-63, כשהדף בצורה פנטסטית נגיחה של רוקה סנטה קרוס, ומנע מהחלוץ הוותיק להשוות את שיא הכיבושים בנבחרת פרגוואי ששייך לחוסה קרדוסו (25 שערים). אולי סנטה קרוס יעשה זאת במשחק הבא, דווקא מול ברזיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully