וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מולי קצורין סיכם לשנתיים בפרנקפורט הגרמנית

3.7.2011 / 19:47

המאמן הישראלי יחליף את גורדון הרברט, שהחליפו באלבה. קצורין: "המטרה היא להמשיך את ההצלחה של השנים האחרונות"

רק לפני כארבעה ימים נודע כי מולי קצורין הישראלי לא ימשיך כמאמנה של אלבה ברלין, והערב (ראשון) סיכם המאמן בפרנקפורט לשנתיים הקרובות. קצורין יחליף בתפקיד את גורדון הרברט, שהחליף את אותו קצורין באלבה ברלין. הישראלי עוזב לאחר שרשם חצי עונה מצויינת באלבה, במהלכה הצעיד אותה לסיום טוב של הליגה, והביא אותה כל הדרך עד לגמר הפלייאוף, שם נכנעה קבוצתו רק במשחק החמישי לבאמברג שזכתה באליפות.

"אני שמח מאוד להצטרף למשפחת פרנקפורט ומצפה לאתגר בבניית הקבוצה החדשה", אמר קצורין. "יש למועדון היסטוריה מפוארת, והמטרה היא להמשיך את ההצלחה של השנים האחרונות. אני מצפה בקוצר רוח להיפגש עם האוהדים הנהדרים של פרנקפורט". הקבוצה רשמה עונה מוצלחת למדי בליגה הגרמנית, כשסיימה במקום השני עם מאזן של 8:26. ברבע גמר הפלייאוף היא שייטה ללא קושי כשגברה בסוויפ על גוטינגן 0:3, אך בחצי הגמר היא נתקלה באלבה של מולי קצורין, ונכנעה לה 3:2.

קצורין (56), מאמן נבחרת ישראל לשעבר, הגיע לגרמניה אחרי שסיים את דרכו באיגוד הכדורסל שם שימש כמנהל האגף המקצועי. קצורין לא הצליח לבצע את תפקידו כפי שחשב בתחילה והחליט לעזוב לגרמניה. בישראל אימן קצורין את מכבי דרום תל אביב, מכבי רמת גן, הפועל חולון, גליל עליון, בני הרצליה ומכבי תל אביב ובאירופה מלבד אלבה ברלין אימן את ורוצלאב הפולנית ונימבורק הצ'כית ובשתיהן זכה באליפויות כמאמן. עתה כאמור, הוא ינסה את מזלו עם פרנקפורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully