וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ': "זה היום הטוב בחיי"

הסרבי חגג את זכייתו הראשונה בווימבלדון: "זו התחרות שתמיד חלמתי לזכות בה". רפאל נדאל פרגן: "הפסדתי ליריב עדיף"

נובאק דג'וקוביץ' עשה היסטוריה בטורניר ווימבלדון

הרגע הגדול בקריירה של נובאק דג'וקוביץ' הגיע היום (ראשון) עם זכייתו הראשונה בקריירה בטורניר ווימבלדון. אחרי שני תארים גרנד סלאם באוסטרליה, הטניסאי הסרבי הנפלא חגג לראשונה גם בבריטניה, כאשר ניצח במשחק הגמר את אלוף השנה שעברה, רפאל נדאל, 4:6, 1:6, 6:1, 3:6. עבור נדאל היה זה הפסד ראשון במשחקי גרנד סלאם מול דג'וקוביץ', שהחל ממחר יהיה המדורג ראשון בעולם.

שחקן טניס סרבי נובאק דג'וקוביץ' חוגג זכייה בטורניר ווימבלדון. רויטרס
חלם על הרגע הזה. דג'וקוביץ'/רויטרס

"זה היום הכי טוב בחיים שלי, זו התחרות שתמיד חלמתי לזכות בה", אמר דיוקוביץ' הנרגש אחרי שקיבל את הגביע, והוסיף: "כשאתה מתמודד מול השחקן הכי טוב בעולם, רפאל נדאל, אתה צריך להיות בכושר הכי טוב שלך, ואני חושב שזה היה המשחק הכי טוב שלי אי פעם על דשא. נראה לי שאני עדיין חולם".

דג'וקוביץ' תיאר את הרגע בו זכה ואמר: "הרגשתי כמו חיה, רציתי לדעת מה הטעם של הדשא. האמת שהוא מאוד טעים, שמור היטב. זה היה ספונטני, לא תכננתי איך להגיב, פשוט לא ידעתי מה לעשות עם ההתרגשות והאושר שלי".

עוד הוסיף הסרבי: "הניצחון הזה העניק לי את ההרגשה הכי טובה שהייתה לי על מגרש טניס. לזכות בווימבלדון ולראות את האנשים הקרובים אליי תומכים בי, זה היה פשוט מדהים".

נדאל פרגן למנצח ואמר בסיום: "אני יכול רק לברך את נולה. עשיתי את הטוב ביותר מבחינתי והפסדתי למישהו שהיה טוב ממני היום. הפסדתי כי שיחקתי מול השחקן הטוב ביותר כרגע, החל ממחר הטוב ביותר בעולם. כשאתה מתמודד מול שחקנים כאלה והם נמצאים בכושר בלתי רגיל, להפסיד זה הדבר הנורמלי. הייתי פחות אגרסיבי וזה עלה לי במשחק, כשנובאק עשה פשוט דברים פנטסטיים. כשזכיתי פה בפעם הראשונה הייתי מאוד נרגש, אז אני מבין את מה שנולה חש כרגע. זה יום מיוחד מאוד עבורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully