וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הגרלה סבירה לישראל במוקדמות אליפות העולם

הנבחרת תשחק בבית משולש עם אוסטריה ואנגליה, כשהמנצחת תעפיל לשלב הפלייאוף מול נבחרת חזקה. האליפות בספרד

הגרלת מוקדמות אליפות העולם בכדוריד נערכה היום (ראשון) בצהריים, ונבחרת ישראל שובצה לבית משותף עם אנגליה ואוסטריה, כשהראשונה ממנו תעפיל לשלב הפלייאוף מול אחת מ-7 נבחרות שישחקו באליפות אירופה וידורגו אחרי שלוש הראשונות. שלב הפלייאוף בשיטת מפגש כפול של בית-חוץ, יתקיים ביוני והאליפות תיערך בינואר 2013 בספרד.

הנבחרת תפתח את המשחקים בחוץ מול אנגליה (ב-2 או ה-3 לנובמבר), ושלושה ימים לאחר מכן ייערך משחק הגומלין בישראל. חודש לאחר מכן תארח הנבחרת (ב-11 או ב-12 לדצמבר) את אוסטריה, ושלושה ימים לאחר מכן תתארח בוינה.

המאמן שלמה הופמן התייחס להגרלה: "האוסטרים הם נבחרת חזקה מאוד, אבל כל נבחרת שמגיעה בדרך למקום הראשון הייתה אמורה להיות חזקה. לטעמי, היו נבחרות טובות יותר לקבל, וגם קשות יותר, אבל אנחנו מקבלים את זה באהבה. נבוא ונשתדל לתת את המקסימום, וצריך לחשוב צעד אחרי צעד. אנגליה זו נבחרת שנבנתה לפני כמה שנים במיוחד לאולימפיאדה. נבחרת שנמצאת בהתקדמות, ואני צריך ללמוד עליה. אבל שוב, אוסטריה היא נבחרת של דרג ראשון, ונצטרך לבוא בשיא המוכנות ולהתעלות במיוחד במשחקי הבית".

נבחרת הנוער תנחת היום בשבדיה, שם תפתח מחר את משחקיה במסגרת אליפות אירופה הפתוחה בגטבורג מול אנגליה ומול מונטנגרו. ביום שלישי תפגוש הנבחרת את שוייץ, וביום רביעי את הונגריה ואת פורטוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully