וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני בונדר: "הפועל תל אביב תוכיח את עצמה העונה"

המגן המריא לרוסיה ונפרד מקבוצתו לשעבר: "לוקח את הדברים הטובים". המטרה? "לשחק ולהתקדם. זו תהיה תחנה ראשונה"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

דני בונדר לוואלה! ספורט: "קיבלתי יריקה בפנים"

דני בונדר יצא היום (ראשון) לרוסיה להצטרף רשמית לקבוצתו החדשה, וולגה ניז'ני נובגרוד הרוסית, במדיה חתם לשלוש שנים. בונדר יוכל לשחק החל מהראשון באוגוסט, עת ייפתח חלון ההעברות ברוסיה. "אני מתרגש, וזה סיום של פרק והתחלה של פרק אחר ואני מקווה שתהיה לי דרך טובה", אמר השחקן בשדה התעופה.

השחקן התבטא לאחרונה לא אחת לגבי ההתנהלות של קבוצתו לשעבר, הפועל תל אביב, אך הפעם נשמע סלחן יותר: "אני לוקח מהפועל רק את הדברים הטובים. היה לי חודש בבית להתנקות ולהבין לאן אני הולך. המטרה להתחיל ברגל ימין במקום אחר. לא הייתה לי תקופה קלה, אבל אני מאמין שזה יבגר אותי ויעשה לי טוב לעתיד".

על המטרות האישיות אמר: "להצליח, לשחק, להתקדם ואני מאמין שזו תהיה תחנה ראשונה שלי. וולגה היא קבוצה שעלתה ליגה השנה. קבוצה חדשה עם הרבה שחקנים חדשים ומאמן חדש. הקבוצה בתקופה לא יציבה, אבל עוד לא אמרנו את המילה האחרונה ואני מאמין שנסיים באמצע הטבלה. הלוואי שבמדינה שלנו יבואו אנשים עם כסף שירימו את הרמה שתהיה דומה לרוסיה".

בונדר התייחס גם ליציאה ההמונית של ישראלים לאירופה בקיץ הנוכחי: "אנחנו מתקדמים. הרבה שנים דיברו שיהיה טוב ששחקנים ייצאו. זה דבר חיובי לכדורגל ולשחקנים עצמם להרגיש מהי מקצוענות. גדלנו כדי להגיע לרמות גבוהות ולהתאמן בקצבים אחרים".

ומילה על האדומים לסיום: "הפועל תל אביב מתאוששת. הם התחילו בבלגאן אבל עכשיו ההנהלה מסתדרת ובאים שחקנים טובים. הפועל עוד תוכיח את עצמה העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully