וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה לא תבחן חלוץ במחנה האימונים

3.7.2011 / 13:01

אלישע לוי מחפש חיזוק להתקפה, אבל יבחן שחקנים רק בארץ. עזריאל עדיין בתמונה. הקבוצה חצתה רף 4,000 מנויים

במכבי חיפה ממשיכים לחפש חלוץ שיחליף את ולדימיר דבאלישווילי, וזאת על אף הדברים שהשמיע אלישע לוי, לפיהם השחקן יישאר בקבוצה בעונה הבאה. מספר סוכני שחקנים העידו כי בשבוע שעבר נערכו שיחות בינם לבין הנהלת הקבוצה בנוגע לשחקני רכש. הקבוצה עשויה לצרף חלוץ זר ואולי גם חלוץ ישראלי, כשחן עזריאל עדיין מועמד להצטרף. בכל מקרה, בקבוצה מבהירים כי אם יגיע חלוץ זר למבחנים, יהיה זה לאימונים בארץ ולא למחנה באוסטריה.

בתחילת השבוע שעבר חלה התקרבות בין המועדון למגן השמאלי עמרי בן הרוש, אבל בסופו של דבר נתניה הודיעה כי היא מעוניינת להשאיר את השחקן אצלה ובנתניה מדווחים כעת כי הפועל תל אביב פנתה רשמית לשחקן. בימים האחרונים נתניה התעניינה בישראל זגורי, אבל האחרון מרשים במחנה האימונים ורק אם יחליט לעזוב מיוזמתו, מה שלא נראה כרגע, נתניה תוכל להשאילו.

החלוץ מוחמד גדיר יערוך אימונים קלים וייבדק ביום שישי, לאחר שובה של הקבוצה לארץ. לפני שיצא למחנה האימונים, גדיר חש כאבים באזור בו נותח בעבר ובחיפה מקווים שהדבר לא יצריך ממנו להיעדר מהמגרשים ובדיקת ה-MRI תקבע זאת. בחיפה מאוד מרוצים מסארי פלאח, שמציג יכולת גבוהה במחנה. הבלם שי מימון, שמחזיק בחוזה לעונה הבאה, ייאלץ לנוח יותר מארבעה שבועות.

היום דיווחה חיפה כי מכרה כבר 4,000 מנויים לקראת העונה הבאה. "הקצב רק הולך וגדל", אמרו הבוקר במועדון. חיפה תקיים היום אימון נוסף לקראת המשחק שינעל את סדרת המשחקים במחנה, מחר מול דינמו בוקרשט (17:30, ספורט2). ביום חמישי (18:30) תערוך הקבוצה את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully