וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה ניצחה את ויקטוריה פלזן 0:2 במשחק אימון

2.7.2011 / 20:52

הירוקים גברו על אלופת צ'כיה משערים של בוקולי ועמאשה, שכבש שער ראשון בקבוצה. לוי: "אנחנו מתקדמים ומתחברים"

כל החדשות על מכבי חיפה בוואלה! ספורט


מכבי חיפה ממשיכה במחנה האימון שלה באוסטריה ולאחר שני הפסדים, השיגו הירוקים היום (שבת) סופסוף שער וניצחון, כשגברו 0:2 על אלופת צ'כיה, ויקטוריה פלזן. את השערים לחיפה כבשו הקשר הוותיק גוסטבו בוקולי וחלוץ הרכש החדש, ויאם עמאשה. כזכור, חיפה נוצחה 1:0 במשחקה הראשון במחנה האימון על ידי ראפיד בוקרשט הרומנית, ו-2:0 על ידי שחטאר דונייצק האוקראינית.

האלופה הישראלית פתחה טוב את המשחק וכבר לאחר שלוש דקות עלתה ליתרון, כשבוקולי כבש. בדקה ה-28, עמאשה, שהגיע הקיץ כזכור מעירוני קרית שמונה לקבוצה, הבקיע את השני.

מי שפתח בשער היה השוער הזר החדש של הקבוצה, בויאן שראנוב. אייל משומר, סארי פלאח, יוריצה בוליאט וטאלב טואטחה הרכיבו את החוליה האחורית, כשמלבד בוקולי, מי שעוד אייש את הקישור האחורי הוא סיידו יא יא. עידן ורד ואייל גולסה שיחקו באגפים, עמאשה ו-ולדימיר דבאלישווילי בחוד. מי שעוד שותפו במשחק כמחליפים הם השוער ניר דוידוביץ', דלה ימפולסקי, עלי עוסמאן, ישראל זגורי, ליעד אלמליח ושלומי אזולאי.

הבלם האוקראיני אנדריי פיליאבסקי לא התלבש עקב חום גבוה לפני המשחק, בעוד שמוחמד גדיר ויניב קטן קיבלו מנוחה. גדיר לא שיחק בגלל כאבים בשרירי הבטן. הצוות הרפואי של חיפה יבדוק אותו מיד עם החזרה לארץ, בתקווה שלא יצטרף להיעדר זמן מה מהמגרשים. בכל מקרה, גדיר כבר חזר להתאמן אתמול.

חן עזריאל עדיין על הכוונת של הקבוצה

מאמן מכבי חיפה אלישע לוי אמר בסיום המשחק: "היה משחק אגרסיבי מול קבוצה טובה, בדיוק כמו בכל המשחקים הקודמים. אנחנו מתקדמים, מתחברים וממשיכים לעבוד קשה במחנה".

בחיפה מרוצים מאוד מההתקדמות של הבלם סארי פלאח, שמצליח להשתלב היטב בקבוצה. גם הקשר סיידו יאיא, שלא הרשים במשחק הראשון, הפגין יכולת טובה. עם זאת, החלוץ הגאורגי דבאלישווילי עדיין לא מצא את הרשת במחנה, ובמועדון עדיין בודקים אפשרות להחליפו. כזכור, חלוץ נבחרת ניגריה אוצ'ה נאופור והחלוץ הדרום אפריקאי בראדלי גרובלר הם שניים מהמועמדים להחליפו.

בהמשך לידיעה אמש לפיה מכבי חיפה לא ממהרת להעלות את המחיר על עומר דמארי, אמר גורם בקבוצה: "אין הרבה חלוצים בארץ ששווים שלושה מיליון יורו. אם זה מה שמכבי פתח תקוה דורשת, נקווה שתהיה קבוצה שתשלם להם".

אם בן שהר לא יחתום באוקזר, הוא יהיה מועמד לחתום בקבוצה. בינתיים, מכל האופציות הקיימות בשוק הישראלי חן עזריאל נראה כאלטרנטיבה טובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully