וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה צירפה את הליטאי מרטינס דפקוס

1.7.2011 / 16:31

הקשר בן ה-18 שנבחן מאז אפריל, ינחת בישראל ועתיד לעלות לבוגרים בעונה הבאה. גורם בחיפה: "בוליאט מסוגל ליותר"

מכבי חיפה בוואלה! ספורט

לידיעה הראשונית על מועמדותו של מרטינס דפקוס

מכבי חיפה סיכמה היום (שישי) על החתמת הקשר הליטאי מרטינס דפקוס (18), שהגיע בהמלצת ריימונדס ז'וטאוטס. על מועמדותו של דפקוס פורסם בוואלה! ספורט בחודש אפריל, כשהקשר נחת בסופו של דבר בישראל ומאז נבחן בקבוצת הנוער. לקראת תום העונה השחקן חזר לליטא ובסופו של דבר בחיפה החליטו להחתימו. סוכנו, ג'קי דהאן, אמר לאחר החתימה: "מדובר בשחקן מוכשר שעשוי להשתלב בעונה הבאה בקבוצת הבוגרים. הוא תלוי בעצמו".

בחיפה אמרו היום כי השחקן ישתלב תחילה בקבוצה הנוער ובעונה הבאה הוא מועמד להצטרף לקבוצת הבוגרים, כשעוד העונה הוא אמור להתאמן בשורותיה. דפקוס לא שיחק בבמסגרת של קבוצה, אלא באקדמיית הכדורגל הבכירה של ליטא, מעין מחנה סגור שמיועד להכשיר את שחקני העתיד של הנבחרת הבוגרת וכולל בתוכו את הכישרונות הכי גדולים של הכדורגל המקומי. בעונה שעברה, אגב, זומן השחקן למבחנים בלסטר ולאציו.

המאמן אלישע לוי קיים אסיפת שחקנים, שבה שם דגש עם התיאום בין הבלמים ועל התפקוד של הקבוצה בחלק ההתקפי. מחר תשחק חיפה באוסטריה מול ויקטוריה פילזן הצ'כית, כשעד כה היא לא כבשה שערים בטורניר זלצבורג בו היא נוטלת חלק. אלישע לוי אמר לשחקנים: "במשחק השני מול שחטאר גילינו שיפור וצריך להמשיך ככה. צריך להיות יותר מתואמים בהגנה". בחיפה לא מרוצים מהיכולת שמפגין עד כה יוריצה בוליאט. גורם במועדון אמר אתמול: "הוא מסוגל ליותר. לזרים לוקח זמן להתאקלם והתיאום עדיין לוקה בחסר. נקווה שנראה ממנו דברים אחרים בשני המשחקים שנותרו".

לגבי עומר דמארי, בחיפה לא מוכנים לשלם בשלב זה 1.5 מיליון יורו, אך המשא ומתן צפוי להתחדש לאחר שלא חתם בסלטיק. בסביבתו של השחקן אמרו כי הוא ימשיך לנסות ולממש במקביל את האופציה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully