וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונאלדו: "אם מוריניו היה עוזב, הייתי הולך למנצ'סטר סיטי"

כריסטיאנו רונאלדו טוען כי אם מאמנו היה עוזב את ריאל מדריד, הוא היה נענה להצעה מאנגליה. על העונה הבאה: "השנה שלנו"

כריסטיאנו רונאלדו רומז שהוא היה קרוב הקיץ לעזיבת ריאל מדריד. הכוכב הפורטוגלי של הבלאנקוס אומנם מבהיר כי הוא רצה להישאר בברנבאו, אבל גילה כי אם המאמן ז'וזה מורינוי היה עוזב - הכדורגלן היה עוזב גם, כשמנצ'סטר סיטי הייתה היעד המועדף.

רונאלדו, שזכה בתואר הפיצ'יצ'י בעונה שעברה בספרד (מלך השערים) וכבש במדי ריאל מדריד 86 שערים ב-89 משחקים מאז שהגיע ממנצ'סטר יונייטד, מאשר שקיבל הצעה ממנצ'סטר סיטי. "אם אעזוב יום אחד את ספרד, זה יהיה לפרמיירליג, אבל לא עכשיו", אמר רונאלדו, "קודם אני רוצה לזכות פה בליגת האלופות. אם הייתי חוזר לאנגליה, זה היה רק לצפון-מערב המדינה. אני לא אוהב את לונדון.

"זה מחמיא מאוד לקבל הצעה של 20 מיליון ליש"ט לשנה", המשיך רונאלדו, "אבל דיברתי עם הסוכן שלי, ואני חושב שעדיף היה מבחינתי להישאר במדריד, כי השנה אנחנו הולכים להיות הכי טובים. בעונה הקרובה אנחנו הולכים להיות הכוח המשמעותי.

"ז'וזה מוריניו נשאר במדריד, אז גם אני נשאר. אם הוא היה עוזב לצ'לסי, אז גם אני הייתי עוזב. הייתי הולך למנצ'סטר סיטי. אבל הוא נשאר, וגם אני נשאר".

רונאלדו בן ה-26 אף הכחיש שיש מתיחות בינו לבין המאמן, על אף שהכוכב הפורטוגלי תקף את הסגנון ההגנתי של מוריניו בחצי גמר האלופות מול ברצלונה. "רק בשבוע שעבר היינו בחתונה ביחד, והיחסים בינינו טובים", אמר רונאלדו, "הוא אדם נחמד. חוץ מזה, יש לנו אותו סוכן ואנחנו גרים באותו רחוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully