וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: קולומביה ניצחה 0:1 את קוסטה ריקה

שער של אדריאן ראמוס (45) הספיק ללוס קפטרוס לנצח את הנבחרת ממרכז אמריקה, ולעלות למקום הראשון בבית א'

כל הדיווחים והעדכונים מקופה אמריקה 2011


לאחר משחק הפתיחה של טורניר הקופה אמריקה 2011, שהסתיים בתיקו 1:1 בין הנבחרת המארחת, ארגנטינה, ובוליביה, הערב (שבת) נערך המשחק המקביל במחזור הראשון בבית א', בו גברה קולומביה 0:1 על קוסטה ריקה במשחק שנערך בחוחוי.

מאמן קולומביה הרנן דריו גומס, שטען לפני המשחק כי יפוטר אם לא יעבור את שלב הבתים, יכול לעת עתה לנשום לרווחה לאחר שאגר שלוש נקודות. הלוס קפטרוס לא הרשימו במשחק מול הנבחרת ממרכז אמריקה, שהוזמנה לשחק לאחר שיפן ביטלה את השתתפותה בעקבות אסון הצונאמי שפקד אותה, והגיעה עם סגל צעיר מאוד וחסר ניסיון.

בדקה ה-27 נשארה קוסטה ריקה באופן לא מובן ב-10 שחקנים לאחר שרנדל ברנס ספג כרטיס אדום, בתיקול שבקושי אולי היה שווה צהוב. רגע לפני סיומה של המחצית הראשונה עלתה קולומביה על הלוח לאחר שאדריאן ראמוס קיבל כדור נהדר מפרדי גווארין, שחקן פורטו ששבר את מלכודת הנבדל הלא מוצלחת של קוסטה ריקה. ראמוס, שכבש אשתקד 15 שערים ועזר להרטה ברלין לשוב לבונדסליגה, עבר את השוער וגלגל פנימה לרשת החשופה.

קולומביה כבשה את ראשות הבית עם שלוש נקודות, ובטורניר בו עולות שתי הראשונות מכל בית ועוד שתי נבחרות מתוך שלוש מהמקום השלישי, תיקו נוסף יכול לספיק לקולומביה לעלות לרבע הגמר. במחזור השני יפגשו הלוס קפטרוס את ארגנטינה במפגש מעניין, בעוד שבוליביה תשחק נגד קוסטה ריקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully