וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזו ליגה תשחק עירוני אשקלון בעונה הבאה?

2.7.2011 / 12:22

בעיריית אשקלון יודיעו ביום ראשון האם יגדילו את התמיכה בקבוצה, וישאירו אותה בליגה. גם בבני השרון מחכים להחלטות

גורלה של עירוני אשקלון ייקבע מחר (ראשון) בפגישה שתיערך בבוקר בין ראש העיר בני ועקנין ליו"ר הקבוצה יוסי דהאן. במהלך הפגישה יודיע ועקנין לדהאן האם העירייה תעמוד בדרישותיה של הקבוצה, להגדיל את התקציב העירוני לשלוש העונות הבאות, או שמא תקצץ בתקציב או לא תעלה אותו. רק במידה שהתקציב העירוני ישודרג לשנים הבאות תשחק הקבוצה, שסיימה במקום האחרון בעונה שעברה, בליגת העל בעונה בהבאה. לאחר הפגישה יקיימו הצדדים מסיבת עיתונאים בלשכת ראש העיר.

מאז הפגישה האחרונה בין הצדדים, ביום שלישי האחרון, ניסו גורמים שונים בקבוצה ומסביבתה להפעיל לחץ על חברי מועצת העיר שאיתם התייעץ ועקנין ומנכ"ל העירייה, על מנת שהקבוצה תקנה את מקומה לעונה הבאה בליגה הראשונה. בקבוצה שידרו בתחילת השבוע אופטימיות מסוימת, אך המידע שהגיע אליהם לא כלל את התשובה הסופית שיתן ועקנין לדהאן מחר בפגישה.

אם אשקלון תישאר בליגת העל יצטרכו במועדון להאיץ את בניית הקבוצה לקראת העונה הבאה, כשהמשימה הראשונה של היו"ר אבי נמרודי תהיה למצוא מאמן לקראת העונה הבאה. כעת נראה שהמועמדים לתפקיד הם אלי רבי, מאמן הקבוצה בעונה שעברה, דני גוט, שהיה עוזרו של רבי, אריק אלפסי, מאמנה של ברק נתניה בשנתיים האחרונות, ושתי אופציות צעירות ומפתיעות: רועי חגי, עוזרו של אפי בירנבוים בשנים האחרונות, ויניב בורגר, שאימן בעבר את עירוני רמת גן בליגת העל.

קבוצה נוספת שמחכה לתשובתה של אשקלון היא עירוני נהריה, שהחלה בתקופה האחרונה בניסיונות להכין תקציב לקראת ליגת העל. בנהריה יודעים שאם אשקלון תישאר ותהיה הקבוצה ה-11 בליגת העל, יגברו סיכויה להעפיל לליגה הראשונה על פי המתווה שאושר בישיבת דירקטוריון מנהלת הליגה בתחילת יוני. במידה שאשקלון לא תעלה ליגה, בנהריה יאלצו לשחק כראה בעונה הבאה בליגה הארצית.

יו"ר נהריה שאול אייזנברג עוסק בשבועות האחרונים בניסיונות גיבוש התקציב, כשהתקצוב שהוא אמור לקבל מעיריית נהריה צפוי ללהיות בגובה של כשני מיליון שקלים וחצי. בימים האחרונים עלו התנגדויות חריפות בקרב חברי הדירקטוריון למכירת המקום בליגת העל לנהריה, והנושא עשוי לעלות לדיון בכינוסו הבא של הדירקטוריון.

גם עתידה של בני השרון עדיין לא ברור, והבעלים לני רקנאטי שהיה אמור להחליט במוצ"ש על המשך דרכו במועדון נתן ארכה של 24 שעות כדי לבדוק היכן עומדים הדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully