וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה: "אריאס וראלדס שפכו קרח על ארגנטינה"

שחקני בוליביה, ששיחקו בישראל, נבחרו למצטיינים מול ארגנטינה. הבלם התעמת עם מסי ב"אירוע ששינה את המשחק"

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים
משחק הפתיחה: ארגנטינה ובוליביה נפרדו ב-1:1

בוליביה חגגה הלילה את ה-1:1 של הנבחרת עם ארגנטינה במשחק הבכורה של טורניר הקופה אמריקה. הנבחרת של גוסטבו קינטרוס רשמה הופעה הגנתית נהדרת בראשות שני שחקנים ששיחקו בעבר בישראל: השוער קרלוס אריאס (מכבי נתניה) והבלם והקפטן רונלד ראלדס (מכבי תל אביב). השניים זכו למחמאות בתקשורת המקומית.

"אריאס וראלדס היו הבולטים ביום ההיסטורי של הנבחרת", נכתב באחד העיתונים. "ההצלות של אריאס והביטחון של ראלדס שפכו קרח על הכוכבים החמים של ארגנטינה. יחד הם חסמו כמעט את כל הניסיונות של התקפת ארגנטינה, שלא הצליחה למצוא דרך אל השער".

אחד האירועים הבולטים במשחק התרחש בדקה ה-34. ליאונל מסי ניסה להגיע לכדור ודחף קלות את ראלדס. האחרון לא נשאר חייב, החזיר דחיפה והשניים התעמתו למשך מספר רגעים, עד שהגיע אסטבן קמביאסו והרגיע את הרוחות. "האירוע הזה שינה את המשחק", ניתח מאמן הכדורגל הבוליביאני סרחיו אפאסה. "הגישה של ראלדס למסי הייתה גאונית. זה הוציא אותו לגמרי מהמשחק".

בסיום, כאמור, חגגו השחקנים את הנקודה. "מחמאות למאמץ של כל השחקנים. אני גאה להיות בוליביאני", אמר כובש השער אדיבאלדו רוחאס והוסיף: "הנקודה חשובה, אבל אם אנחנו רוצים לעלות שלב, יש לנו עוד הרבה עבודה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully