וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קופה אמריקה 2011: קולומביה "מתחילה מאפס"

"לוס קפטרוס" מקווים לפתוח ברגל ימין מול קוסטה ריקה (21:30, 5+ לייב) והמאמן גומס כבר חושב על מוקדמות המונדיאל

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים

ארגנטינה ובוליביה פתחו את טורניר הקופה אמריקה 2011 ב-1:1 והערב (שבת, 21:30, שידור ישיר ב-5+ לייב) יתקיים המשחק הנוסף בבית א' כשקולומביה המבטיחה תפגוש בחוחוי את קוסטה ריקה הצעירה ותנסה להעפיל לראשות הבית ולהלחיץ עוד יותר את המארחת. שתי הנבחרות נפגשו בעבר ארבע פעמים והמאזן עומד על שלושה ניצחונות לקולומביה ואחד לקוסטה ריקה. המשחק האחרון בין השתיים היה ביולי 2004 והסתיים ב-0:2 לקולומביה.

"אם לא נעבור את השלב הראשון, אני בחוץ - זה בטוח. אני לא סתם אלך, יפטרו אותי", אמר מאמן קולומביה הרנן דריו גומס והמחיש את הציפיות מהנבחרת המוכשרת שלו המונהגת על ידי רדמאל פלקאו, כוכב פורטו שכבש אשתקד 39 שערים ב-42 משחקים וכוללת לא מעט כוכבים שעשו עונה נהדרת באירופה כמו אדריאן ראמוס, הוגו רודאייגה ופאבלו ארמרו.

קולומביה לא עברה את שלב הבתים לפני ארבע שנים והפעם המטרה היא טורניר מוצלח לפני פתיחת מוקדמות המונדיאל: "קולומביה לא הייתה בשלושת המונדיאלים האחרונים. כלומר, אנחנו לא מצליחים כבר 13 שנה. בטורניר הזה אנחנו מתחילים מאפס", אמר המאמן גומס.

קוסטה ריקה הוזמנה לקופה בפעם הרביעית בתולדותיה כאשר בפעמיים הקודמות (2001 ו-2004) זה נגמר עם העפלה לרבע הגמר. המאמן הארגנטינאי ריקרדו לה וולפה בחר בסגל צעיר ללא השחקנים שמשחקים באירופה, כאשר הטיקוס עדיין שרויים באבל והלם ממותו של שחקן הנבחרת דניס מראשל בתאונת דרכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully