וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי: "בוליביה הפתיעה אותנו עם שער מסריח"

ליאונל מסי התאכזב מה-1:1 עם בוליביה בפתיחת הקופה. באטיסטה: "התוכניות לא ישתנו". אגוארו: "נקודה חשובה"

ארגנטינה ובוליביה נפרדו ב-1:1 בפתיחת הקופה

קופה אמריקה 2011: כל הכתבות והדיווחים

לא כך קיוותה ארגנטינה לפתוח את טורניר הקופה אמריקה ה-43, אותו היא מארחת. האלביסלסטה, שלא זכו בקופה 18 שנה, אכזבו עם 1:1 מול בוליביה תוך שהן מציגים כדורגל סוליסטי. שער שוויון של המחליף קון אגוארו (76) מנע מבוכה גדולה יותר אחרי שאדיבאלדו רוחאס העלה את הבוליביאנים ליתרון (48).

"התיקו לא ישנה את התוכניות שלי", הבטיח מאמן ארגנטינה סרחיו באטיסטה, שניהל משחק רשמי ראשון במדי הנבחרת. "אני סגור על הטקטיקה ויש לנו את השחקנים להבטיח את ההעפלה לשלב הבא כך שהתוצאה לא משנה כלום".

על היכולת אמר: "קשה לשחק כמו ברצלונה, אבל נכון שלא שיחקנו כמו רצינו. בוליביה לקחה מאיתנו את הכדור וסגרה טוב בהגנה. התיקו משקף כי לא שיחקנו כמו שרצינו וזה הקשה עלינו את החיים. דברים לא הלכו לכיוון שלנו, פשוטו כמשמעו".

ליאונל מסי היה חריף יותר: "הם הפתיעו אותנו עם שער מסריח והשוונו תודות לקון. אנחנו מאוכזבים כי לא השגנו את המטרה. עשינו מעט דברים טובים ונצטרך להתבגר ולהשתפר".

כובש השער אגוארו ניסה להרגיע: "זה רק המשחק הראשון וכולם הולכים להיות קשים. בוליביה צופפה מאוד בהגנה והמפתח הוא שלא הפסדנו. במחצית השנייה באטיסטה ניסה להכריע את המשחק, שלח עוד חלוץ, אבל לא הצלחנו להבקיע עוד שער. אני לא יודע מאיפה בוליביה הצליחה להבקיע, אבל הנקודה חשובה. נשתפר, נתקן את הטעויות ונדאג שזה לא יקרה יותר".

מאמן בוליביה גוסטבו קינטרוס ניסה לא להסתנוור: "לא ניתן לדברים הטובים שעשינו למנוע מאיתנו מלראות את הרעים. ארגנטינה לקחה הימור בדקות האחרונות ואנחנו יכולנו לגמור את המשחק עוד קודם, אבל הדבר החשוב הוא התוצאה הטובה. אם נעשה טורניר טוב, זה ישפר את הסיכויים במוקדמות המונדיאל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully