וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריה שראפובה: "מדהים לחזור לבמה הזאת"

הרוסיה חולמת על סגירת מעגל וזכיה בווימבלדון שבע שנים אחרי הפעם הראשונה. קביטובה תנסה להפריע (ש', 16:00, 5+)

רגע האמת של מריה שראפובה בטורניר ווימבלדון יגיע מחר (שבת), כשהרוסיה תנסה להשלים את הקאמבק המדובר שלה בהנפת הצלחת היוקרתית עם ניצחון בגמר על פטרה קביטובה (16:00, שידור ישיר בערוץ 5+). שלוש שנים וחצי אחרי זכייתה בתואר הגרנד סלאם השלישי והאחרון שלה באוסטרליה תעלה מחר שראפובה (5 בעולם) עם לא מעט לחץ מצד הקהל ועולם הטניס כולו, במטרה להראות שהיא אכן חזרה - ובגדול. המנצחת עשויה לרשת מקרוליין ווזניאקי את המקום הראשון בדירוג בעתיד הקרוב, בהנחה שזו תמשיך לפשל ברגעי האמת.

שראפובה כמובן שומרת לטורניר ווימבלדון מקום חם בלב, לאחר שהקסימה את עולם הטניס לפני שבע שנים וזכתה באול אינגלד בגיל 17 בלבד. מאז הפכה הרוסיה לסנסציה על המגרש ומחוצה לו, עלתה, ירדה, נפצעה, חזרה, ובשבועות האחרונים שוב נראה שהיא חוזרת לשיאה אחרי הפציעה הקשה שעברה בכתף בעונת 2008/09.

"אני מרגישה שגדלתי כשחקנית ונהייתי טובה יותר", אמרה המדורגת חמישית בעולם כשנדרשה להבדלים בין הגמר הנוכחי וזה של 2004. "אני ממש גאה ושמחה שחזרתי לגמר, זה די מדהים לחזור לבמה הזאת ואני נרגשת שיש לי אפשרות נוספת ללכת על זה. אני בשלב אחר של הקריירה שלי. במהלך הזמן שהייתי פצועה שמתי לעצמי כל מיני לוחות זמנים, ומעולם לא הצלחתי לעמוד במטרות האלה", הוסיפה הרוסיה, שעומדת על מאזן 1:3 עד כה במשחקי גמר גרנד סלאם.

בעוד ששראפובה ניצחה בלי בעיות מיוחדות את סבין ליזיקי בחצי הגמר, קביטובה (8 בעולם), הפתעת הטורניר הבלתי מעורערת, הרשימה עם ניצחון נהדר על ויקטוריה אזרנקה שהקנה לה הזדמנות להפוך לאחת הכוכבות החדשות של הענף. הישג השיא של הצ'כית הצעירה עד כה בטורנירי גרנד סלאם היה העפלה לחצי גמר ווימבלדון אשתקד, ומיותר לציין כי במשחקי גמר גדולים היא עדיין לא זכתה להשתתף.

"ברור שיש למריה המון ניסיון. היא כבר היתה כאן, היא יודעת איך זה מרגיש לעלות לגמר של ווימבלדון", אמרה קביטובה, שמיהרה לבטל את ההנחה כאילו היא כבר עשתה את שלה בטורניר. "ברור שיש לי מה להפסיד מחר, אני צריכה לעלות חיובית ולנצח". מי שצפתה בחצי הגמר מהיציע ותצפה כמובן גם בגמר היא מרטינה נברטילובה האגדית, שהחמיאה לבת ארצה, שוחחה איתה בחדר ההלבשה, ותקווה לחגוג איתה שוב מחר אחר הצהריים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully