וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדור המרכזי": ההתערבות בין תומר סיני לניצן שירזי

1.7.2011 / 13:51

לידי וואלה! ספורט הגיעו פרטים נוספים מהשיחה המדוברת בפרשה. גורם: "שירזי עשה טעות ששמר על יחסים עם סיני"

פרשת "הכדור המרכזי" - כל ההתפתחויות

פרשת ה"כדור המרכזי" יורדת לאט לאט מהכותרות, לפחות עד שהמשטרה תמצא סוג של פריצת דרך. בינתיים, לידי וואלה! ספורט הגיעו פרטים חדשים מאותה שיחה מדוברת בין ניצן שירזי לתומר סיני. כידוע, באותה שיחה שירזי, ככל הנראה בבדיחות הדעת, נתן לסיני טיפים כיצד צריכה הפועל פתח תקווה לשחק מול הפועל אשקלון. "תיקו יהרוג את אשקלון ולכן אתם חייבים להבקיע וזה ישבור אותם ולכן כדאי לפתוח עם שני חלוצים", המליץ, בין היתר, מאמן הפועל חיפה לאחד מראשי הפועל פתח תקווה.

עוד פורסם שבאותה שיחה נשמע שירזי ממליץ לסיני לתת תשלום לשוער. איזה שוער? בקלטת שיש בידי המשטרה נאמר "תן 2,000 דולר לשוער שלך שיקבל גול". ככל הנראה, המילה "לא" נשמטה מהקלטת, וההשמטה הזו היא שיוצרת את החשד. מקורב לאחד מהם סיפר: "זה אכן נשמע שהוא אמר שהשוער יקבל גול, אבל זה בניגוד גמור להלך הדברים ולעצות שהוא נתן לסיני כיצד צריך לנצח את המשחק. אני מעריך ששופט שישמע את זה יבין שזאת טעות בצורה בה אמר את הדברים ופספוס של המלה 'לא'. זה לא הגיוני ולא קשור לטון של השיחה".

לוואלה! ספורט נודע כי באותה שיחה שירזי אומר לסיני שהוא צריך להזמין אותו לבית מלון, בטענה שהשניים התערבו ביניהם איזו קבוצה, הפועל חיפה או הפועל פתח תקווה, תסיים גבוה יותר בטבלה. "מה עם בית המלון שאתה חייב לי", אומר שם שירזי באווירה חברית, ומוסיף באותו טון התערבות נוספת: "זוכר שהתערבנו איזה מאמן יהיה מפוטר ראשון העונה?", אמר מאמן הפועל חיפה. "אני אמרתי שזה יהיה אלי מחפוד". על שירזי נמתחה ביקורת מדוע הוא בכלל נכנס למקומות האלה, אבל מקורב לכל הסיפור מוסיף: "זה ברור לחלוטין שכל הדברים נאמרים בטון ידידותי".

שירזי, ששמו הנקי חשוב לו יותר מכל דבר אחר, מסתובב שפוף בימים האחרונים. אנשים בהפועל חיפה מספרים ש"הבן אדם מת, נאכל לו הכבד מכל המצב, אם המשטרה לא תרד ממנו על השטות הזאת, הוא רק יילך וידרדר". גורם ששמע את השיחה ההיא עם סיני הוסיף: "ניצן שירזי טיפש שהוא בכלל התקרב לתומר סיני. הוא ניסה להיות נחמד ולשמור על יחסים קרובים עם בעלי קבוצה, וקיבל את זה מכיוון אחר לגמרי".

גורם אחר הוסיף: "שירזי עשה טעות שהתחבר לסיני ואולי יעמוד לדין משמעתי בהתאחדות על צורת הקשר שלו עם בעלים של קבוצה אחרת. אבל משטרה ופלילים? הוא רחוק מזה. קשה לי להאמין שהמשטרה תנסה להפיל עליו את התיק הזה".

ניצן שירזי סירב להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully