וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצן שירזי: "השיחה שלי עם סיני הייתה שיחה חברית"

’הכדור המרכזי’: מאמן הפועל חיפה מספר: ”המלצתי להבטיח לאג’ידה 2,000 דולר אם לא יספוג”. סיני זומן לחקירה נוספת

פרשת 'הכדור המרכזי' - כל הדיווחים

פרשת 'הכדור המרכזי' רחוקה כנראה מלהסתיים בקרוב, ולמרות שהמנהל המקצועי של הפועל פתח תקוה, תומר סיני, שוחרר למעצר בית ביום שישי, החקירה בעניינו בחשד לניסיון הטיית משחקים נמשכת. סיני קיבל זימון להמשך חקירה אחרי שמתברר כי בידי המשטרה יש כנראה הקלטה או תיעוד לשיחה שנערכה בינו לבין מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, במהלך העונה.

היום (שבת) התייחס שירזי בהרחבה לעצם זימונו ולחשדות נגדו בראיון לערוץ 2: "זה אוכל אותי שחושבים שיש לי קשר לפרשה הזו. אני הראשון שישמח אם ימצאו משהו לא כשר בכדורגל הישראלי. אלפי אנשים שמכירים אותי אישית ידעו מהרגע הראשון שאין לי קשר לדברים האלה, אבל אני בטוח שמיליון הדיוטות שראו אותי בטלוויזיה יוצא מחדר החקירות, יזכרו אותי בהקשר של הפרשה, וזה קשה".

שירזי השיב גם לשיחה שהתקיימה בינו לבין סיני, ואמר על כך: "ערכתי עם סיני שיחה חברית, יום לפני המשחק החשוב שלהם מול הפועל אשקלון. הוא ביקש ממני טיפים מקצועיים והמלצתי לו להבטיח לשוער שלו אוסטין אג'ידה 2000 דולר אם לא יספוג שער במשחק. מדובר בדבר מאוד מקובל בארץ ובעולם – להבטיח לשחקנים תגמול כספי במשחקים חשובים. ברור שאין שום דבר בין זה לבין הטיית משחקים, אך לצערי במשטרה פירשו את הדברים אחרת. אחרי שנחקרתי פעמיים, הבהרתי את האמת שלי, וגם עומתתי מול סיני עצמו, אני מניח שבמשטרה הבינו שאין לי קשר לעניין והפרק הזה מאחוריי. באופן אישי אני גם מתקשה להאמין שהיו הטיות של משחקים בליגת העל, אך אני אשמח אם המשטרה תחקור את זה ככל יכולתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully