וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי: "אם אאמין בעצמי יהיה לי סיכוי מול נדאל"

הסקוטי מתכונן לעוד חצי גמר מול האלוף, אחרי האכזבה אשתקד. דג'וקוביץ' וצונגה יפתחו את חצאי הגמר (15:00, ער' 5)

אחרי שברולאן גארוס קיבלנו את ארבעת הטניסאים הטובים בעולם בשלב חצי הגמר, חצאי הגמר בווימבלדון שישוחקו מחר (שישי) יציגו שלושה מהם, ואחד שהתפרץ לחגיגה בסטייל. המנה הראשונה של הפיינל פור המצופה על הדשא הלונדוני תציג את העימות בין ג'ו ווילפריד צונגה לנובאק דג'וקוביץ' (15:00, שידור ישיר בערוץ הספורט), ולאחר מכן יעלו לחצי הגמר השני האלוף המכהן רפאל נדאל, והתקווה המקומית אנדי מארי, לשחזור חצי הגמר ביניהם בפאריס לפני שלושה שבועות, הפעם במגרש הביתי של הסקוטי.

אנדי מארי טניסאי סקוטי. Michael Regan, GettyImages
כל בריטניה מצפה. מארי/GettyImages, Michael Regan

רפאל נדאל (1) - אנדי מארי (4)

שנה אחרי שנדאל קטע את החלום השנתי של מארי ושל הקהל הבריטי לזכות בווימבלדון, מגיע השחזור שמבטיח לנו קרב ענקים. השור ממאיורקה כבר שמט שתי מערכות עד כה, בשמינית הגמר מול חואן מרטין דל פוטרו וברבע הגמר מול מארדי פיש, ובנוסף הוא טופל השבוע בעקבו הפגוע.

גם מארי, שאיבד מערכה אחת בלבד בסיבוב השלישי מול איבן ליוביצ'יץ' ושייט בהמשך מול רישאר גאסקה ופליסיאנו לופז, לא כשיר לחלוטין, וברבע הגמר כאבים בירך האטו אותו. כדי להעפיל לגמר גרנד סלאם רביעי בקריירה הוא יצטרך לשפר את מאזנו מול הספרדי, שעומד על 11:4.

"זה יהיה משחק מאוד קשה בשבילי כי אנדי משחק ברמה מאוד מאוד גבוהה", אמר נדאל לקראת המשחק. "זה אתגר גדול ואנסה להיות במיטבי". מנגד נשמע מארי מעודד מהתמיכה לה הוא זוכה בלונדון ואמר: "אני מאמין שאני יכול לנצח אותו, אחרי שבשנה שעברה היו לי כמה הזדמנויות מולו. לפעמים מה שמכריע זו האסטרטגיה או הניסיון. אם אדע להאמין בעצמי ולהגיש היטב, יהיה לי סיכוי".

נובאק דג'וקוביץ' (2) - ג'ו ווילפריד צונגה (12)

עד לפני חודש נובאק דג'וקוביץ' היה הטניסאי הכי חם בסבב, אבל ההפסד לרוג'ר פדרר בחצי גמר הרולאן גארוס, שקטע את רצף 43 הניצחונות של הסרבי, אילץ אותו להתחיל את הספירה מחדש. לאכזבתו, או אולי דווקא לשמחתו, הוא לא קיבל הזדמנות לנקום בשוויצרי, שאיבד יתרון של שתי מערכות מול צונגה ברבע הגמר והודח.

דג'וקוביץ' גמגם לא מעט עד כה בווימבלדון והתקשה מול מרכוס בגדאטיס בסיבוב השלישי ומול ברנרד טומיץ' ברבע הגמר, וכעת מחכה לו אתגר אישי לא קל מול צונגה, שניצח אותו בחמישה מששת המפגשים האחרונים ביניהם מאז הניצחון של הסרבי בגמר אליפות אוסטרליה ב-2008, אז קטף את תואר הגרנד סלאם הראשון שלו.

"שנינו משחקים בעיקר מהקו האחורי", ניתח דג'וקוביץ' את המפגש מול הצרפתי, שלא ביקר בחצי גמר של טורניר גרנד סלאם מאז מלבורן ב-2010. "אז הרבה יהיה תלוי בהגשות שלנו. אני יודע שהוא יגיש טוב אז גם אני צריך לעשות את זה ברמה גבוה. אני מצפה למשחק מאוד מאוד צמוד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully