וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל אבידור: "חזרה לי שמחת החיים"

הדס גרינברג

30.6.2011 / 17:44

עירוני קרית שמונה פתחה את אימוניה והחלוץ שחזר ממכבי ת"א מאושר: "חזרה לי השמחה לשחק כדורגל. רוצים להגיע לאירופה"

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

עירוני קרית שמונה פתחה היום (חמישי) את אימוניה לקראת עונת המשחקים 2011/12 באולם הכדורסל שבקיבוץ כפר בלום. בין הפנים החדשות שניתן היה לראות נמצאו השוער איתמר ניצן שהגיע לקבוצה אחרי חצי עונה בהפועל תל אביב, החלוץ אחמד עאבד שהגיע מאחי נצרת, המגן ליאור לוי שהגיע מהפועל כפר סבא ויובל אבידור, שחזר אחרי שנתיים במכבי תל אביב.

מי שכמובן לא נכחו באימון הם גיא חיימוב, יניב לביא, ויאם עמאשה, אופיר חמו, אורי שטרית ושלומי אביסדריס שעזבו או נמכרו. ברק בכר שפרש, התחיל היום את עבודתו כעוזר המאמן.

המאמן רן בן שמעון אמר: "תמיד יש התרגשות וכשראיתי את איזי, התרגשתי אפילו יותר. לא כל כך מתאים לדבר עכשיו על ציפיות ומטרות. אני יכול להגיד שתהיה לנו קבוצה טובה. יש לנו שחקנים טובים, יצטרפו עוד שחקנים וזה יהיה עוד יותר טוב. נתחזק במספר מקומות, אנחנו מחפשים מגן שמאלי וקשר נוספים. אנחנו רוצים להצליח העונה - זה יותר חשוב מהכל".

יובל אבידור, שחזר לקבוצה בה כיכב בעבר, אמר: "אני שמח לחזור ולראות פרצופים מוכרים. המטרה היא לעשות צעד קדימה ולהגיע לאירופה. שתי העונות שלי במכבי תל אביב לא היו כמו שציפיתי אבל אני כבר לא שם. אני במקום מוכר וטוב לי. חזרה לי שמחת החיים אחרי הרבה זמן וכך גם השמחה לשחק כדורגל".

השוער דני עמוס, שלא היה רחוק מעזיבה, התייחס להישארות שלו ולתחרות עם איתמר ניצן: "השלד נשאר ויש לנו ציפיות להתקדם לעומת העונה שעברה. היו לי מחשבות לעזוב, אבל אני נמצא במועדון כבר שמונה שנים ואחרי שיחה עם ההנהלה ועם רן, הבנתי שאין כמו הבית. איתמר ניצן הוא שוער מצוין ותהיה מלחמה על אפודת השוער הראשון. גם בשנה שעברה היה מאבק על המקום בשער. אני חושב שמאמינים בי ורוצים אותי פה".

הבעלים איזי שרצקי התייחס לפרסומים על כך שהפועל תל אביב ניסתה להוריד את מחירו של איתי שכטר על מנת שקרית שמונה תקבל פחות כסף: "ביררתי את הדברים עם עו"ד יוסי גאייר ועם רונן קצב. הם אמרו לי שזה נכון וכל מה שיש לי להגיד על זה - זה שאוי ואבוי אם ככה נראה הכדורגל שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully