וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: טרנס סקרי צפוי להצטרף לקבוצה

הדס גרינברג

30.6.2011 / 12:39

החלוץ שכבש 20 שערים לעונה בממוצע בשלוש העונות האחרונות יגיע להתרשמות. ספק לגבי הגעת טגה לאימון הבכורה

כל הדיווחים והחדשות על הפועל עכו

החלוץ המלטזי, טרנס סקרי, צפוי להצטרף להפועל עכו בשבוע הבא. סקרי בן ה-27 ינסה להרשים את מאמן הקבוצה אלי כהן ועל פי הערכות הוא יחתום בקבוצה. כהן מודע לסטטיסטיקה הטובה של סקרי, שכבש בממוצע 20 שערים בעונה בשלוש העונות האחרונות במוליכת הליגה ולטה, אך הוא מעוניין לבחון לא רק את יכולתו אלא גם את אישיותו, לאור העובדה כי הוא מושעה מהליגה המלטזית לחצי העונה הקרובה בשל העלבת שופט וניסיון לפגוע בשחקן קבוצה יריבה.

צמד הזרים ניקולה סימיץ' ונבוישה מרינקוביץ', שחתמו לפני כשבוע בקבוצה, צפויים להתחיל את האימונים יחד עם שאר הקבוצה ביום ראשון הקרוב כמו גם החלוץ לואיס זומא שיגיע היום לישראל והבלם דימקאו פידליס, הזר הוותיק בקבוצה מבין הארבעה. פנים חדשות נוספות שהצטרפו לעכו הם של הקשר סינטאיהו סלליך המושאל ממכבי חיפה ויחזק את החוליה הקדמית. סלליך נחשב לכישרון גדול במכבי חיפה וקיבל מהמועדון זמן להשתפשף ולקבל דקות משחק על מנת להתקדם ולשוב לחיפה מהדלת הקדמית.

כזכור, גם מוחמד כליבאת שהושאל ממכבי חיפה לעכו בעונה החולפת וכעת עבר למכבי נתניה עשה התקדמות גדולה עם הפועל עכו. אמייה טגה שסיכם בקבוצה עדיין לא קיבל את שחרורו מהפועל אשקלון וספק אם ייטול חלק באימון הראשון של הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully