וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: חלוץ ממלטה יגיע למבחנים

הדס גרינברג

27.6.2011 / 17:00

טרנס סקרי בן ה-27, ששיחק 17 פעמים בנבחרת המלטזית, ינסה להרשים את אלי כהן. קוז'וך יחליט עד סוף השבוע האם להמשיך

כל הדיווחים והחדשות על הפועל עכו

הפועל עכו ממשיכה לנסות ולבנות את הסגל לעונה הבאה, כאשר אחת העמדות הדחופות ביותר בהן רוצה המאמן אלי כהן להתחזק היא עמדת החלוץ. טרנס סקרי, חלוץ מלטזי בן 27, יגיע להיבחן בקבוצה בקרוב באמצעות סוכנו דדה חדד, ואם ירשים יהיה הזר החמישי והאחרון של עכו. סקרי, שמשחק במוליכת הליגה המלטזית ולטה, עומד על ממוצע של כ-20 שערים לעונה בשלוש השנים האחרונות, ובמאזנו 17 הופעות בנבחרת הבוגרת של מלטה, במהלכם הבקיע שער אחד. בין השנים 2000 ו-2009 שיחק בקבוצת היברניאנס והבקיע 85 שערים ב-165 משחקים.

בחודש מאי האחרון הורחק השחקן לשנה ממגרשי כדורגל על ידי ההתאחדות המלטזית בשל נסיון לפגוע בשחקן קבוצת פלוריאנה, כריסטיאן קסאר, במסגרת גמר הגביע של העונה החולפת. לאחר ערעור בנושא קוצר עונשו להרחקה משמונה משחקים וחמישה נוספים על העלבת שופט.

מגנה של הפועל עכו בעונה החולפת, רן קוז'וך, צפוי לקבל החלטה בימים הקרובים האם הוא ממשיך במועדון. קוז'וך שסיים את חוזהו מחזיק בהצעות נוספות כאשר עכו מעוניינת להשאירו. המגן הבהיר למקורביו כי עד סוף השבוע יחליט היכן ישחק בעונה הבאה. המגן בן ה-30 העביר עונה טובה בצפון תחת המאמן אלי כהן ובמידה ויישאר הוא ימשיך להילחם על מקומו בהרכב לצד רועי לוי, שממשיך בקבוצה אף הוא.

קשרה של מכבי חיפה, סינטאיהו סלליך, צפוי להצטרף להפועל עכו ולשחק בשורותיה בעונה הקרובה. בימים האחרונים נערכו שיחות בין סלליך לאנשי עכו והקשר הביע את רצונו להצטרף. השחקן לא נכלל בסגל מכבי חיפה ולא יצא עמה למחנה האימון בשל ריבוי שחקני ההתקפה והוא צפוי להיות מושאל לעונה לעכו. הקשר בן ה-20 שותף בעונה החולפת ב-10 משחקי ליגה ובישל במסגרתם שער אחד.

אלירן דנין ואורי שטרית הם המועמדים הישראלים לעמדת המגן השמאלי. עם השניים מקיימת עכו משא ומתן כבר מספר שבועות כאשר בגזרתו של דנין חלה התקדמות ביומיים האחרונים וייתכן שבקרוב הוא יצטרף לקבוצה. שמעון הרוש, ששיחק בקבוצה בעונה החולפת, החל להתאמן עם הפועל באר שבע לה שייך כרטיסו, כאשר אלונה ברקת הבהירה להרוש כי היא אינה מוכנה להשאילו לעונה נוספת ואם ברצונו לעזוב, עליו למצוא קבוצה שתהיה מוכנה לעמוד בעליות כרטיסו. נכון לעכשיו, ברקת לא הציבה תג מחיר ואמרה שמי שחפץ בהרוש צריך לפנות אליה על לשמוע את המחיר. יש לציין כי במכבי חיפה פנו לסוכנו של הרוש, גלעד קצב, והתענינו בנוגע לצירופו כמגן שני לטאלב טוואטחה, אך נכון לעכשיו אין חדש מבחינתו בגזרת הירוקים.

עכו החתימה עד כה את הקשרים הסרבים ניקולה סימיץ' ונבוישה מרינקוביץ', כאשר אליהם יצטרף אמייה טגה שמחכה לשחרורו מאשקלון ויובל שבתאי שחתם גם הוא בקבוצה.

עדכון ראשון: 14:13

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully