וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: נבוישה מרינקוביץ' חתם לעונה

הדס גרינברג

26.6.2011 / 22:32

קשר מכבי פתח תקוה בעונה החולפת הוא הסרבי השני שמצטרף לקבוצתו של אלי כהן תוך יומיים, אחרי צירופו של ניקולה סימיץ'

הפועל עכו ממשיכה בבניית הסגל לעונה הבאה, והערב (ראשון) החתימה הקבוצה את קשר מכבי פתח תקוה בעונה החולפת, נבוישה מרינקוביץ', לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת. הקשר שנמנה בעבר על סגל נבחרת סרביה היה מבוקש בעכו כבר בחודש ינואר שעבר, אך לא קיבל שחרור ממכבי פתח תקוה. מרינקוביץ', שככל הנראה מגיע על חשבון סאשה סטוינאוביץ' איתו צצו פערים כספיים גדולים, הוא הרכש הסרבי השני של קבוצתו של אלי כהן תוך 48 שעות, לאחר שאמש הודיע המועדון על צירופו של ניקולה סימיץ'.

מרינקוביץ' (25, 1.77 מ') שגדל במחלקת הנוער המפוארת של פרטיזן בלגרד שיחק כמושאל בשלל קבוצות שונות בסרביה, כאשר בשנים האחרונות אף שיחק כמושאל ביוון (אירקליס), שבדיה (דיורדגארדן) וספרד (חימנסטיק). בשלהי עונת 2009/10 הצטרף למכבי פתח תקוה, ובעונה שעברה שותף ב-19 משחקי ליגה בהם רשם שלושה שערים. עם זאת, מעמדו בשורות המלאבסים החל מתערער לקראת תום העונה ובקבוצה החליטו שלא להשאירו.

מוקדם יותר הקיץ צירף אלי כהן את יובל שבתאי, כאשר גם אמייה טגה נמצא על סף סיכום. במועדון עדיין מחפשים אחר מגן שמאלי, כאשר שמו של אוסמן אמודו הניגרי הוזכר כמועמד אפשרי להחליף את שמעון הרוש, שעדיין לא ברור האם יחזור להפועל באר שבע. כמו כן, מעוניינת עכו לצרף גם חלוץ זר שיסגור את מכסת הזרים של הקבוצה. במועדון עדיין ממתינים לתשובה מבן בנימין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully