וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון מקייטן: "יש מו"מ מתקדם לרכישת בני יהודה"

איש העסקים טען כי העסקה עשויה להיסגר בקרוב. הקבוצה הפסידה במשחק אימון להפועל ראשון לציון 1:0

בני יהודה: כל הדיווחים בוואלה! ספורט

האם איש העסקים שון מקייטן יהפוך לבעלים של בני יהודה וייקח את הקבוצה מידיו של חזי מגן הפורש? מקייטן התראיין היום (חמישי) לתכנית "עושים ספורט" בגלי צה"ל וטען כי העסקה עשויה להיסגר בקרוב. "יש משא ומתן מאוד מתקדם לרכישת בני יהודה", אמר. "העניין כמעט סגור, אבל אני זוכר מהתקופה שלי עם המשא ומתן עם מכבי תל אביב שאי אפשר לשמור סוד.

"אחת הסיבות העיקריות להחלטה ללכת על בני יהודה הייתה השיחות עם חזי מגן. יש פה ניהול מדהים ואנשים מאוד טובים כמו משה דמאיו, שהראו לי שיש דברים מעולים במועדון הזה. אחד הדברים שאנחנו דורשים זה המשך דרכו של דמאיו כמנכ"ל. יש איתי שותף שחי בארץ, ברק אברמוב, ויחד נחליט איך נתנהל בעתיד הקרוב".

על המטרות אמר מקייטן: "השנה הראשונה תהיה שנת לימוד והבנה, ננסה להכיר את המערכת ונעזור לה לשפר את החלק הכלכלי. בשנה הבאה נראה לאן פנינו מועדות, ואם הדברים יהיו טובים כמו שהם עכשיו נוכל להתקדם קדימה. אנחנו מתכוונים להעלות את תקציב השחקנים ב-25 אחוזים לפחות. אנחנו רוצים שיגידו שיש בארץ חמש גדולות ולא רק ארבע".

כשנשאל מדוע הוא נכנס לכדורגל השיב: "יש לי את הזכות להפסיד כסף. אני גדלתי בשכונה, אני מכיר את כל האוהדים וזוכר את האליפות מ-1990 כשהייתי חייל. הייתי הולך למגרש ברגל בתור ילד. בני יהודה תמיד הייתה חלק מהחיים שלי".

מקייטן ראה את בני יהודה מפסידה היום 1:0 להפועל ראשון לציון במשחק אימון. את השער היחיד במשחק, שהתקיים במגרש בשכונת התקוה, כבש דיוויד גומז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully