וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד: הקבוצה החתימה את אנטון שוטבין

30.6.2011 / 11:58

שחקן הנבחרת האולימפית חוזר לישראל אחרי עונה אחת בפרייבורג הגרמנית. המנהל המקצועי: "יוכל לתרום לנו רבות"

חדשות ליגת העל בכדורסל

מכבי אשדוד הודיעה היום (חמישי) על החתמתו של אנטון שוטבין, שמצטרף לקו הקדמי של הקבוצה, הכולל כבר את ג'וש דאנקן, אלכס טיוס ודניאל גור אריה. שוטבין (22, 2.06 מ'), שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל, ישחק במדי הקבוצה בעונה הקרובה, כאשר לאשדוד שמורה האופציה להאריך את תקופת ההתקשרות לשתי עונות נוספות עד לעונת 2013/14.

שוטבין הוא השחקן השלישי משורות הנבחרת האולימפית שחתם העונה בקבוצה אחרי דניאל גור אריה וגלעד קרני. שוטבין, בוגר מחלקת הנוער של מכבי תל אביב ומהשחקנים המוכשרים שגדלו בארץ, חוזר לישראל לאחר ששיחק בעונה הקודמת בקבוצת פרייבורג מהליגה הגרמנית השנייה, במדיה רשם 10.4 נקודות ו-3.9 ריבאונדים ב-20 דקות משחק בממוצע.

המנהל המקצועי של מכבי אשדוד, עו"ד שי האוזמן: "אנטון שוטבין הוא כישרון גדול אשר טרם הצליח להביא את יכולותיו לכדי ביטוי ברמת הבוגרים. היה ויצליח לבצע את הסוויץ' המנטלי הנדרש, אין לנו ספק כי יוכל לתרום רבות למכבי אשדוד גם בעונת המשחקים הקרובה וגם לאחריה". סגל הקבוצה מונה בשלב זה את מאיר טפירו, דרור חג'ג', אלכס טיוס, ג'וש קרטר, ראמל בראדלי, ג'וש דאנקן, דניאל גור אריה, גלעד קרני, אנטון שוטבין וכן את בנצי באס הצעיר. בקבוצה מעוניינים להשאיר לעונה שלישית את השחקן המקומי ברק חדד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully