וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקוואנדו: רון אטיאס הודח במוקדמות האולימפיות

הלוחם בן ה-17 ניצח יריב סנגלי בתחילת התחרות, אבל נכנע לאלוף העולם הנוכחי, יואל גונזאלס הספרדי 7:1 וסיים את דרכו

רון אטיאס הודח הבוקר (חמישי) בסיבוב השני של תחרות המוקדמות האולימפיות בטקוואנדו שהחלה היום באזרבייג'אן. הלוחם בן ה-17 גבר בקרב הראשון 6:10 על ביראני גויאיה מסנגל, אבל בסיבוב השני המתין לו אלוף העולם הנוכחי יואל גונזאלס מספרד, שזכה בקלות באליפות העולם בתחילת החודש שעבר. אטיאס נתן פייט אבל נוצח 7:1 וסיים את דרכו בתחרות ממנה עולים שלושת הראשונים לאולימפיאדת לונדון 2012.

אדם סגיר יתחרה מחר במשקל עד 68 ק"ג יחד עם 62 מתחרים נוספים. סגיר הוגרל מול הגאורגי אלכסיי אבסדנשוילי ואם ינצח אותו הוא צפוי לפגוש את הפרואני המצוין ממוצא אמריקאי פיטר לופז, אחד מהאחים לבית משפחת לופז שהצמיחה אלופי עולם.

בשבת יגיעה תורה של אניה מירקין שתפגוש בקרב הראשון את אליזבת זמורה גורדילו הגואטמלית. אם מירקין תנצח היא תפגוש בדיוק כמו אטיאס את אלופת העולם הספרדייה ברגידה יאגו. מירב התקוות יתרכזו בספורטאית הישראלית שתנעל את התחרות ביום ראשון, בת אל גטרר המדורגת כראש בית. היא תפגוש את המנצחת בין הרומניה מיליאה לאינדונזית מאנסור, כשבהמשך מחכות לה הבלארוסית זובוביץ' או הפקיסטנית נאז.

לגטרר ההגרלה הסבירה ביותר ולפחות על הנייר הסיכויים שלה להתקדם לשלבים הגבוהים הם הטובים ביותר מבין ארבעת הנציגים באליפות אם כי רק מקום בשישיה הסופית, דבר שאף ספורטאי ישראלי לא עשה בעבר, יבטיח מקום בלונדון.

  • עוד באותו נושא:
  • רון אטיאס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully